به بركتِ عشق به بركتِ عشق .

به بركتِ عشق

تاثير دراز و نشست بر كوچك شدن شكم و راهكارهاي آن

اين روزها داشتن شكمي صاف و كاهش چربي در ناحيه شكم براي بسياري مثل آرزو شده است. تا انجا كه حاضرند از هر روشي و با هزينه هاي بسيار به سايز دلخواه خود برسند. شايد شما هم به علت تجمع چربي در ناحيه‌هاي خاصي از بدن خود براي مثال چربي شكم و پهلو، پشت بازو، باسن، داخل ران و… وقتي وارد باشگاه مي‌شويد، از مربي مي‌خواهيد كه فقط تمريناتي را به شما بدهد كه روي چربي اين مناطق كار كند. به طور مثال از مربي خود مي خواهيد براي كوچك شدن شكم با دراز و نشست به شما تمرين دهد. در مجموع مي دانيد كه ورزش كردن تنها راه حل واقعي و دائمي خلاص شدن از اين چربي خسته كننده شكم و پهلو است.

 

كوچك شدن شكم با دراز و نشست … آيا اصلاً چربي سوزي به صورت موضعي امكان پذير است؟

 

اين باور كه چربي يك ناحيه خاص بدن را مي توان با ورزش به صورت موضعي كاهش داد، به پژوهشي كه در سال ???? انجام شد برمي‌گردد. اين پژوهش براي اولين بار ادعا كرد كه چربي در مناطقي كه عضله فعال است، به صورت موضعي كاهش مي‌يابد. اما تمامي تحقيقات بعدي تا به امروز به اشتباه بودن اين ادعا اذعان كرده‌اند.

براي مثال تحقيقي در سال ???? انجام شد و در آن تأثير دراز و نشست بر لاغري شكم و كاهش چربي شكم بررسي شد. آزمودني‌ها به دو گروه تقسيم شدند: گروهي كه هفت مدل دراز و نشست را در دو نوبت و در ده تكرار انجام دادند و گروه ديگري كه هيچ ورزشي انجام ندادند. هر دو گروه رژيم غذايي كنترل شده داشتند كه به يك ميزان كالري دريافت مي كردند. بعد از شش هفته نتيجه‌اي كه به دست آمد بسيار جالب بود. گروهي كه تمرينات دراز و نشست را انجام دادند ‌نسبت به گروه دوم كه تمرين نكردند كاهش چربي چنداني در ناحيه شكم‌شان اتفاق نيافتاد!

 

كوچك شدن شكم با دراز و نشست … چرا در بعضي مناطق بدن چربي بيشتري ذخيره مي شود؟

 

بدن هر فردي بسته به ژنتيك، سن و جنس، چربي را در مناطق خاصي ذخيره مي‌كند. وقتي افراد به كاهش وزن خود اقدام مي‌كنند، بدن با ترتيب خاصي چربي را از دست مي‌دهد. اين ترتيب در بدن هر شخص متفاوت است. به‌علاوه تحقيقات نشان داده است كه تمرينات ممتد و با تكرار زياد در ناحي? شكم مي تواند باعث آسيب به ستون فقرات در ناحيه كمر شود.

مقالات بيشتر را نيز مي توانيد در مجله سلامتي و تندرستي سبزينه راه بخوانيد.

 

شما براي از بين بردن چربي شكم و لاغري شكم چه راه هايي را امتحان مي كنيد؟

 

شما هم اولين گزينه براي مبارزه با چربي شكم كه به ذهنتان ميرسد دراز و نشست است؟ اما واقعاً كوچك كردن شكم با دراز و نشست امكان پذير است؟

اگر شما هم اعتقاد داريد دراز و نشست شكم را كوچك ميكند، دست نگه داريد! شما با اينكار تنها زمان خود را از دست مي دهيد!

همانطور كه گفتم تحقيقات تا به امروز گزارش كردند كه از بين رفتن چربي به صورت موضعي امكان‌پذير نيست. انواع تمرينات درازونشت مي تواند باعث تقويت عضلات شكم شما شود. اما در نهايت از چربي شكم شما كم نمي كند و  كوچك شدن شكم با دراز و نشست اتفاق نمي افتد. براي داشتن شكمي صاف بايد نكاتي را رعايت كنيد كه يكي از اين نكات كليدي ورزش است. زمانيكه هدف شما از ورزش كردن كاهش چربي شكم است بايد تركيبي از تمرينات بدنسازي و هوازي را همزمان در برنامه خود داشته باشيد. تركيب بدنسازي و هوازي بيشترين كمك را به لاغري شكم خواهد كرد. كوچك شدن شكم با دارز و نشست شايد در كنار اين تمرينات تنها سهم بسيار اندكي داشته باشد.

 

بهترين راه حل براي كوچك شدن شكم چيست؟

 

موضوعي كه براي كاهش چربي شكم بايد بدانيد اين است كه بايد كالري بيشتري بسوزانيد و كالري كمتري دريافت كنيد. پس بهتر است در برنامه تمريني بدنسازي خود به جاي ساعت‌ها دراز و نشت، حركاتي كه باعث مي‌شود شما كالري بيشتري بسوزانيد مثل اسكوات، لانج و ساير حركات چند مفصلي انجام دهيد. در بخش هوازي از تمرينات اينتروال استفاده كنيد و در كنار تمام اين تمرينات يك رژيم غذايي سالم و مناسب خودتان را داشته باشيد.

 

 

زمانيكه شما تصميم به لاغري شكم خود داريد بايد اين نكته را بدانيد چربي بدن به طور يكنواخت از تمام نواحي بدن كه چربي تجمع يافته مثل شكم، پهلو، ران، باسن، بازو و صورت كم مي‌شود. باز هم تكرار مي كنم اولويت اينكه چربي از كدام ناحيه كم شود به ژنتيك شما وابسته است.

هدف من از نوشتن اين مطلب آگاه ساختن شما از اين موضوع است كه كوچك شدن شكم با دراز و نشست به تنهايي امكان پذير نيست. شما مي‌توانيد در برنامه هفتگي خود از انواع تمرينات دراز و نشست در تعدادي معقول به منظور تقويت عضلات اين ناحيه بهره بگيريد اما نه با هدف كاهش چربي شكم!

 

خلاصه كلام

 

داشتن شكم صاف يك رويا نيست، اما دست يافتن به آن هم كمي صبر، انگيزه و پشت كار مي خواهد. هيچ كرم و ژلي نمي تواند به صورت موضعي چربي شكم شما را كم كند. هيچ قرص چربي سوزي بدون عوارض شكم شما را لاغر نمي كند. تنها راه اصولي و درست، داشتن برنامه تمريني است كه كل بدن و به ويژه عضلات اصلي شما را هدف قرار مي دهد. همچنين رعايت رژيم غذايي مناسب كه مي تواند در كوچك شدن شكم تاثير بسزايي داشته باشد.

شما چه تجربه‌اي از تمرينات دراز و نشست داريد؟ فراموش نكنيد هر سوال يا نظري در اين زمينه داشته باشيد، مي‌توانيد در قسمت نظرات يا در شبكه هاي اجتماعي سبزينه راه با ما در ميان بگذاريد.

 

 

https://www.blogtalkradio.com/astonpark33

https://visual.ly/users/astonpark33/portfolio

https://www.viki.com/users/astonpark33_588/about

https://infogram.com/untitled-chart-1h7z2l8zmvvqx6o?live

https://slides.com/astonpark33

https://www.yelp.ca/user_details?userid=b0ONN6vMHP5aiQ-2sLIWWg

https://logopond.com/AstonPark33/profile/600008/?filter=&page=

https://list.ly/astonpark33/favorites


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۲۱:۳۸ توسط:sam موضوع:

خواص اعجاب انگيز روغن سياهدانه براي سلامتي

روغن سياه دانه نوعي روغن حامل است كه از دانه هاي گل  Nigella sativa به روش پرس سرد استخراج مي شود.
به طور سنتي، روغن سياه دانه داراي خواص تحريك كننده، گرم كننده و تاثيرات مثبت بر بهبود خلق و خو مي باشد.

در طب سنتي سياهدانه به عنوان يك معجون مكمل با ساير گياهان دارويي در درمان اكثر بيماري ها به كار گرفته مي شود.
روغن سياه دانه بطور موضعي به منظور آبرساني، تسكين، تقويت و تغذيه پوست، رفع عفونت هاي قارچي و لكه هاي پوستي و نيز براي ترميم و بازسازي پوست استفاده مي شود و موجب صاف شدن، روشن شدن و شفاف شدن پوست خواهد شد. روغن سياه دانه همچنين در صورتي كه بر روي مو اعمال شود، موجب تغذيه و تقويت مو مي شود.
روغن سياه دانه از نظر دارويي، باكتري هاي مضر را از بين مي برد، پاسخ ايمني قوي پوست را تحريك مي كند، روند بهبود پوست را تسهيل كرده و دردهاي عضلاني و درد مفاصل را نيز به بهترين شكل تسكين مي دهد.
از سوي ديگر روغن سياه دانه در صورت استنشاق، سلامت دستگاه تنفسي و هضم را تقويت و پشتيباني مي كند.

 

 

 

تاريخچه استفاده از روغن سياه دانه

 

روغن سياه دانه از دانه هاي گياه Nigella sativa گرفته مي شود كه بيشتر به گل رازيانه معروف است. همچنين اين روغن با نام هاي مختلف ديگري از جمله Black Oil ،Baraka ،Fitch Oil ،Kalajira Oil  و Kalonji Oil نيز شناخته مي شود.
براي بيش از 3000 سال، از دانه هاي روغني سياه دانه براي كاربردهاي آرايشي، دارويي و آشپزي مورد استفاده قرار مي گيرد. از سياه دانه به عنوان دارو گياهي، چاشني و تسكين دهنده درد و تحريكات موضعي، از جمله گزش، زخم، التهاب و بثورات پوستي استفاده مي شده است
بر اساس منابع تاريخي، اعتقاد بر اين است كه روغن سياه دانه براي اولين بار توسط آشوريان مصر باستان مورد استفاده قرار گرفته است، جايي كه از آن توسط شخصيت هاي مشهور سلطنتي مانند كلئوپاترا و نفرتيتي براي مراقبت از پوست به شكل يك دارو گياهي استفاده شده است.

در هند و خاورميانه، از دانه هاي سياه دانه كه داراي عطر و طعم تلخ و تندي هستند در تركيباتي كه از فلفل سياه، پودر پياز و پونه كوهي تشكيل شده اند استفاده مي شود و به عنوان ادويه و طعم دهنده در خوراك حبوبات، پخت نان، خورشت كاري و سبزيجات پخته استفاده مي شود
در آيورودا، روغن سياه دانه عمدتاً به دليل خاصيت تحريك كنندگي، گرم كننده و تقويت كننده و همچنين به دليل اثر بخشي بر بهبود روحيه در طيف گسترده اي از كاربردها مورد استفاده قرار گرفته است

مجله سلامتي وطب سنتي ماوراي سلامت به تفصيل به اين سبك درمان كهن پرداخته است.

 

 


در طب سنتي، از روغن سياه دانه براي درمان بي اشتهايي، بيماري هاي مقاربتي و بيماري هاي زنان استفاده مي شود. همچنين اعتقاد بر اين است كه سياه دانه براي تحريك اشتها و افزايش متابوليسم و سوخت و ساز بدن، كاهش اختلالات عصبي، تعادل مزاج و تقويت هماهنگي بدن و ذهن مفيد است.
طبق سوابق تاريخي پزشكان يوناني در قرن 1 ميلادي، از سياه دانه براي تسكين دندان درد، سردرد، گرفتگي بيني و كرم روده استفاده مي شده است
با توجه به خاصيت تقويت كنندگي روغن سياه دانه، پزشكاني مانند بقراط آن را براي بيماراني كه بيماري عمومي و ضعف داشتند تجويز مي كردند. ديگر يونانيان باستان از آن براي تحريك شروع قاعدگي و افزايش توليد شير در زنان استفاده مي كردند
در كتاب "الشفاء"، نوشته حكيم ابن سينا، سياه دانه را با توانايي هاي درماني معتبر شناخته و از آن به دليل خاصيت تقويت كنندگي، تحريك كننده و پيشگيري كننده  تقدير كرده است. در اين كتاب از سياه دانه به عنوان تقويت كننده انرژي و كاهش ضعف، خستگي، غم و احساس دلسردي صحبت شده است. علاوه بر اين، وي كاربرد درماني سياه دانه را براي رفع و تسكين علائم سرماخوردگي، تب، سردرد، تحريكات موضعي، زخم ها، اختلالات پوستي، دندان درد و كرم روده و انگل تأييد كرده است.

 

خواص روغن سياه دانه

 

تركيبات شيميايي روغن سياه دانه شامل اسيد پالميتيك، اسيد استئاريك، اسيد اولئيك و اسيد لينولئيك هستند و از تركيبات اصلي اين روغن محسوب مي شوند.

 

اسيد پالمتيك به دليل داشتن خواص زير مشهور است:

 

خاصيت نرم كنندگي 
نرم كردن مو ها بدون ايجاد چربي اضافه و احساس سنگيني و چسبندگي
متداول ترين اسيد چرب اشباع مي باشد.
 

اسيد استئاريك به دليل داشتن خواص زير شناخته مي شود:

 

داراي خواص پاك كنندگي است كه باعث از بين رفتن آلودگي، عرق و سبوم اضافي از پوست و مو مي شود.
يك ماده امولسيون كننده ايده آل براي اتصال آب و روغن است.
به افزايش ماندگاري محصولات مراقبت از پوست و مو كمك مي كند.
بدون كاهش درخشش و احساس سنگيني، موها را از آسيب هاي خارجي محافظت مي كند.
پوست را نرم مي كند.
 

اسيدهاي اولئيك (امگا 9) داراي خواص زير است:

 

لطافت، رطوبت و درخشندگي پوست و مو را حفظ مي كند.
رشد موهاي ضخيم تر و قويتر را تحريك مي كند.
چين و چروك هاي زودرس و خطوط ريز را كاهش مي دهد.
شوره سر را از بين برده و  رشد مو را تسريع ميكند.
از پوست و مو محافظت مي كند.
خواص آنتي اكسيداني قوي دارد.
از التهاب و درد مفاصل جلوگيري مي كند.

 

اسيدهاي لينولئيك (امگا 6) داراي خواص زير است:

موها را شاداب كرده و رشد آنها را تقويت مي كند.
بهبود زخم را تسريع مي بخشد.
در فرمولاسيون صابون ها و روغن هاي سريع خشك شونده يك امولسيون كننده موثر است.
خواص ضد التهابي دارد.
تسكين جوش و آكنه
حفظ رطوبت در پوست و مو 
وجود آن در روغن هاي گياهي موجب مناسب بودن آن روغن براي پوست هاي چرب و مستعد آكنه مي شود.
افزايش لطافت و خاصيت ارتجاعي پوست براي جلوگيري از پيري زودرس

 

 

 

 

https://gitlab.com/TobiMetz3

 

http://qooh.me/TobiMetz3

 

https://www.divephotoguide.com/user/TobiMetz3

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11396837

https://independent.academia.edu/JennyTucker289

http://edu.fudanedu.uk/user/wesleycruz1/

http://fudanedu.uk/user/wesleycruz1/

http://jobs.ict-edu.uk/user/wesleycruz1/

http://ict-edu.uk/user/wesleycruz1/

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۱:۱۲ توسط:sam موضوع:

چگونه شادي عميق دورني را به خويشتن خويش فرا بخوانيم

بسياري از محققان معتقدند كه با استفاده از شش عادت زير، ما اين قدرت را داريم كه خوشحال باشيم. يك خوشحالي واقعي!

شما اين قدرت را داريد كه امروز واقعا شاد باشيد. اين گفته‌ي گروه بسياري از پژوهشگران، روانشناسان و مربيان زندگي است كه رازهاي شادي را آشكار مي‌كند. در واقع روانشناسي و پيشنهدات آن فقط بهشرط اجرا و عمل فرد بيمار است كه مي تواند بر تماي جنبه هاي زندگي وي تاثيري شگرف و باورنكردني بگذارد.

آنها مي‌گويند شادي واقعي، خيلي بيشتر از يك لبخند بر روي صورت است. در واقع روشي است كه ما به دنيا نگاه مي‌كنيم. افراد شاد، روي پيروزي‌ها و معجزات كوچك، بيشتر از مشكلات تمركز مي‌كنند و به جاي گرفتار شدن در ترس و نگراني، در هر موقعيتي احتمالات خوب را مي‌بينند.

آنها در مقابله با مشكلات، اعتماد بنفس دارند و با هدف زندگي مي‌كنند. شما هم مي‌توانيد اين حالت ذهني را داشته باشيد، حتي اگر در حال حاضر در زندگيتان، نا اميد هستيد. اگر معمولا بدبين هستيد يا بمدت طولاني بدبين بوده‌ايد، شش عادت زير را بپذيريد و آنها را بكار ببريد:

 

آمال و آرزوهايتان را به بخت آزمايي ربط ندهيد

 

اگر از بسياري از ما پرسيده شود كه چه چيزي ما را خوشحال مي‌كند و چه شانس‌هايي باعث تغيير شرايط ما مي‌شود، مي‌گوييم وقتي خوشحال خواهيم بود كه در قرعه كشي برنده شويم، شغل بهتري داشته باشيم يا وزنمان كاهش يابد.

ويليام فيليسون، دكتر و روانشناس دانشگاه ويك فارست در وينستون كه در مورد شادي مطالعه مي‌كند مي‌گويد: در جامعه، باور داريم كه شادي، چيزي است كه از بيرون مي‌آيد و براي ما اتفاق مي‌افتد. اما در واقع، شادي از درون مي‌آيد و بستگي به اين دارد كه در مورد زندگيتان چگونه فكر مي‌كنيد.

مطمئنا رويدادهاي بيروني و اشياء مادي مانند يك ماشين جديد، يا حقوق بيشتر مي‌توانند به شما احساس خوشبختي دهند؛ اما آن احساسات، دائمي نيستند. شما مي‌توانيد ديدگاهتان را طوري تغيير دهيد كه چه كاهش وزن، برنده شدن در قرعه كشي يا افزايش حقوق داشته باشيد يا نه، احساس آرامش و اعتماد بنفس كنيد.

به دنبال آرامش باشيد

 

با قبول اين عادت شروع كنيد: چند دقيقه در روز را در تنهايي و سكوت بگذرانيد. سوزان ويليس، دكتر و مربي زندگي مي‌گويد: واقعيت‌هاي زندگي مدرن، معمولا ما را مجبور به فكر كردن در مورد مسائل نگران كننده مي‌كند. مثلا شما درباره‌ي اين چيزها فكر مي‌كنيد: امروز چه كاري بايد انجام دهيد، ? دقيقه پيش، چه چيزي گفته‌ايد يا در مورد تماس تلفني فردا كه نگرانش هستيد فكر مي‌كنيد.

يك زمان ساكت و آرام به شما اين امكان را مي‌دهد كه آن سر و صداها را قطع كنيد و متوجه شويد كه واقعا چه چيزي برايتان مهم است. سوزان پيشنهاد مي‌كند كه ساعتتان را ?? دقيقه زودتر از وقت بيداري معمولتان تنظيم كنيد (قبل از بيدار شدن اعضاي خانواده يا زنگ خوردن تلفن) و به يك اتاق ساكت برويد.

در دفتر وقايع روزانه‌تان چيزي بنويسيد، تمرينات تنفسي پاكسازي ذهن انجام دهيد يا فقط يك شمع روشن كنيد و آرام بنشينيد. اين تمرين، به شما كمك مي‌كند كه به دو روش شادي را پيدا كنيد.

در مقالات مجله سلامتي و روانشناسي ماوراي سلامت به مبحث تمرين هاي سكوت و مديتيشن جهت دستيابي به آرامش دروني مفصل تر پرداخته شده است.

اول، جلوي ترشح هورمون‌هاي استرس مانند آدرنالين و كورتيزول را مي‌گيرد. اگر اين هورمون‌ها توليد شوند، شما مضطرب، تحريك پذير و ناراضي مي‌شويد.

دوم، پزشكاني كه در زمينه‌ي بوديسم و يوگا فعاليت مي‌كنند معتقدند هنگامي كه ياد بگيريد اين نداهاي دروني را ساكت كنيد، چيز جالبي اتفاق مي‌افتد. استفان كوپ، محقق مركز يوگا و سلامت در لنوكس مي‌گويد: هنگامي‌كه شما آرام و ساكت هستيد، پاسخ سوال «چه چيزي مرا خوشحال مي‌كند؟» خود بخود مشخص مي‌شود.

در زندگيتان، بدنبال خير و خوبي باشيد

 

كارشناسان مي‌گويند اگر مي‌خواهيد واقعا خوشحال باشيد، عادت كنيد كه در زندگي‌تان بدنبال خوبي باشيد. هر روز ليستي از پنج چيزي كه دوست داريد و از آن لذت مي‌بريد تهيه كنيد. شايد از چرت زدن روي نيمكت يا در آغوش گرفتن فرزندتان لذت مي‌بريد يا از اينكه وقت داريد تا با همسرتان شام بخوريد، خوشحال و سپاسگزاريد.

اينكه چطور اين قدرداني را انجام مي‌دهيد به خودتان بستگي دارد. برخي از كارشناسان توصيه مي‌كنند كه آن ? چيز را قبل از خواب بنويسيد. بنابراين بطور ناخوداگاه با يك احساس مثبت به خواب مي‌رويد. بعضي ديگر پيشنهاد مي‌كنند كه قبل از هر وعده‌ي غذايي، در ذهنتان آنها را بررسي كنيد. مي‌توانيد هر روز روي ? چيز ثابت تمركز كنيد يا هر روز يك ليست جديد تهيه كنيد.

 

مانند يك دوست، با خودتان رفتار كنيد

 

اگر به روش‌هاي منفي با خودتان صحبت كنيد، نمي‌توانيد خوشحال باشيد. سوزان مي‌گويد: چيزهايي كه به خودتان مي‌گوييد، روي اخلاق و بدنتان تاثير مي‌گذارد.

افكار منفي باعث ترشح هورمون‌هاي استرس مي‌شود و در نتيجه احساس بدتري پيدا مي‌كنيد. بسياري از ما، يكسري انتقادات تند و خشن داريم كه بي وقفه در ذهنمان در جريانند. اگر شما با اين نوع صحبت كردن، شانس خود را براي رضايت و آرامش دروني از بين مي‌بريد، تصميم بگيريد كه با خودتان مانند يك دوست خوب صحبت كنيد.

قول دهيد كه به افكارتان توجه كنيد و وقتي متوجه افكار منفي شديد، آنها را با افكار مثبت جايگزين كنيد.

 

كسي را به شام دعوت كنيد

 

عادت ديگري كه مي‌تواند شما را به خوشبختي واقعي برساند، بخشنده بودن است. استفان كوپ مي‌گويد: «بودا مي‌گفت اگر ما قدرت بخشندگي را براي ايجاد شادي درك مي‌كرديم، هرگز به تنهايي غذا نمي‌خورديم.» او توصيه مي‌كند كه بيشتر كارهاي سخاوتمندانه انجام دهيد.

همه‌ي ما انگيزه‌هاي طبيعي براي بخشندگي داريم. مثلا ممكن است به ذهنتان خطور كند كه يك دوست تنها را به شام دعوت كنيد، به عمه‌ي پيرتان زنگ بزنيد يا براي همكارتان قهوه بگيريد.

شايد بهانه بياوريد كه وقت نداريد يا نمي‌خواهيد پول خرج كنيد. اما دفعه‌ي بعد كه يكي از اين افكار به ذهنتان رسيد، به آن عمل كنيد. بخشش، باعث ايجاد شادي مي‌شود، هم در كسي كه مي‌بخشد و هم در گيرنده. آن احساسات خوب مي‌توانند بمدت طولاني باقي بمانند.

 

يك ليست از لحظات شاد تهيه كنيد

 

در نهايت براي شاد بودن، شما بايد استعدادهاي خود را بشناسيد و هر روز از آنها استفاده كنيد. بسياري از مردم، زندگيشان را صرف تلاش براي رفع نقاط ضعفشان مي‌كنند (صفاتي مانند بي نظمي، زود عصباني شدن يا كمرويي شديد).

بجاي اينكه روي نقاط ضعف‌تان تمركز كنيد، براي نقاط قوت‌تان، بيشتر انرژي بگذاريد. توجه كنيد كه وقتي لبخند مي‌زنيد، در حال انجام چه كاري هستيد. حداقل يك هفته، ليستي از اين لحظات شاد تهيه كنيد و در روز بعد، آنها را مطالعه كنيد. تعدادي از لحظات شاد خود را انتخاب كنيد و با خودتان قرار بگذاريد تا جايي كه مي‌توانيد، آن‌ها را تكرار كنيد.

 

 

http://www.wikidot.com/user:info/tobi-metz

https://www.atlasobscura.com/users/tobimetz3

https://trello.com/u/tobimetz3

https://500px.com/p/tobimetz3?view=photos

https://www.tetongravity.com/community/profile/TobiMetz3/

https://www.authorstream.com/TobiMetz3/

https://www.f6s.com/tobi-metz

https://www.intensedebate.com/people/TobiMetz3h

https://www.openlearning.com/u/tobimetz-rilx26/

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۴۹:۳۱ توسط:sam موضوع:

وكيل پروژه بهترين وكيل پيمانكاري و مشاوره حقوقي پرونده هاي شما

وكيل پروژه بهترين وكيل پيمانكاري و مشاوره حقوقي پرونده هاي شما

 

در خصوص درك اهميت دعاوي ملكي همين بس كه مطابق آمار ، بيش از نيمي از دعاوي مطروحه در دادگاهها مربوط به "دعاوي ملكي" است.ضمن اينكه اين دعاوي همانطور كه از عنوان آن مشخص است مربوط به املاك بوده كه به دليل ارزش بالاي اقتصادي املاك، لزوم دقت در طرح اين دعاوي را برجسته تر مينمايد. همچنين دعاوي ملكي به دليل پيچيدگي، نيازمند دانش و تجربه حقوقي بالايي ميباشد و طرح دعواي غلط يا ناقض، ضمن اينكه مستلزم صرف هزينه هاي گزاف براي خواهان ميباشد،موجب طولاني شدن زمان رسيدگي نيز خواهد شد.بعنوان مثال وقتي ملك مسكوني متعلق به شخصي مورد تصرف غير مجاز قرار گرفته، امكان طرح دعاوي متفاوتي همچون،رفع تصرف عدواني،خلع يد،تخليه يد و ... براي مدعي(خواهان) وجود دارد اما انتخاب بهترين نوع دعواي اصلي و ساير دعاوي مكمل ميتواند نتيجه بهتري را عايد خواهان نمايد.بعنوان نمونه طرح دعوي مطالبه اجرت المثل ايام تصرف (دعواي مكمل) همراه با دعواي اصلي، ميتواند ضمن رفع تصرف از ملك، هزينه هاي مدت تصرف غير مجاز را نيز تعيين تكليف نمايد. از اين رو دعاوي ملكي و شرايط طرح صحيح و هوشمندانه آن را در وكيل پروژه به تفكيك مورد بررسي قرار ميدهيم.

ادله اثبات دعوي-چگونه دعواي خود را در دادگاه اثبات كنيم؟

پروژه ها معجوني از حقوق و تعهدات دو جانبه و بعضاً چند جانبه هستند كه همه اين حقوق بايد به درستي حفظ و پاسداري گردند. اهم اين حقوق عبارتند از:حقوق عمومي،حقوق كارفرما،حقوق پيمانكار،حقوق كارگران،حقوق پروژه و ساير ذينفعان و ما معتقديم اين حقوق بدون دارا بودن يك تيم زبده و متخصص به نحو كامل تامين نميشود. پس وكيل پروژه براي انجام اين امور در خدمت شماست.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۴۶:۰۳ توسط:sam موضوع:

آسان ترين روش كسب اقامت تركيه

 آسان­ترين روش كسب اقامت تركيه

مقدمه

امروزه خيل عظيمي از مردم خواستار مهاجرت هستند و مي­خواند طعم زندگي بي دغدغه در يك كشور درجه يك را بچشند. در اين راستا بسياري از كشور­هاي پيشرفته راهكارهايي براي مهاجران در تمام دنيا در نظر گرفته­اند تا افراد بتوانند با اين شرايط، به آرزوي ديرينه خود برسند. يكي از كشورهايي كه شرايط فوق­العاده­اي را براي مهاجرين در نظر گرفته است، تركيه مي­باشد.

q2_zcb4.jpg

نمايي از كشور تركيه

تركيه كه يكي از زيباترين و غني­ترين كشورهاي دنياست، به دليل جاذبه­هاي ديدني فراوان به يكي از توريست پذيرترين كشورهاي دنيا بدل گشته است. اين نكته باعث ايجاد رونق اقتصادي بي­نظيري در اين كشور شده كه اين مهم، دليلي است براي اقبال شديد مهاجران براي مهاجرت به اين كشور. همچنين قرار گرفتن اين كشور در جوار كشور عزيزمان ايران و نزديكي فرهنگ­هاي دو كشور نيز يكي ديگر از دلايلي است كه جذابيت اين كشور را براي ما ايرانيان دوچندان مي­كند. ما در اين مقاله مي­خواهيم به معرفي آسان­ترين روش كسب اقامت در كشور تركيه بپردازيم تا شما بتوانيد به آساني به كسب اقامت دائم كشور تركيه بپردازيد و  از امكانات فوق­العاده اين كشور بهره­مند شويد.

اقامت در تركيه

كشور تركيه يك كشور فراقاره­اي است كه بخشي از آن در آسيا و بخشي ديگر در اروپا قرار دارد. اين كشور يكي از قوي­ترين نظام­هاي اقتصادي دنيا را داراست و شاخص رضايت در اين كشور در ميان بهترين كشورهاي دنيا قرار دارد.  تركيه علاوه بر توليد در حوزه­هاي كشاورزي، خودروسازي و ... بسيار توريست پذير است كه اين مهم باعث شده است تا بسياري از برندها و هلدينگ­هاي معتبر دنيا در اين كشور سرمايه گذاري كنند. اين نكته باعث شده است تا تمام دنيا نگاه ويژه­اي به اين كشور داشته باشند و درخواست­هاي مهاجرت به اين كشور افزايش يابد. مقامات تركيه با در نظر گفتن اقبال جهانيان براي مهاجرت به اين كشور، قوانيني را وضع كرده اند تا افراد بتوانند با استفاده از آن قوانين، اقامت اين كشور قدرتمند را به دست بياورند.

 

نمايي از مهاجرت

اقامت تركيه يك مجوز قانوني براي اتباع خارجي است تا آن­ها بتوانند با استفاده از اين مجوز، از مزاياي شهروند تركيه بودن استفاده كنند. شما مي­توانيد با كسب اقامت تحصيلي، اقامت كاري، اقامت گردشگري و ... به صورت موقت و دائم از مزاياي شهروندي تركيه كمال استفاده را ببريد. از مزاياي اقامت تركيه مي­توان به موراد زير اشاره كرد.

  • دريافت پاسپورت كشور تركيه كه با استفاده از آن مي­توانيد بدون نياز به اخذ ويزا به بيش از هشتاد كشور دنيا سفر كنيد.
  • دريافت حق كار در تركيه بدون نياز به اخذ مجوز كار
  • اخذ حق دريافت وام
  • دريافت كارت شناسايي تركيه و بهره­مندي از بيمه
  • امكان دريافت تابعيت دوگانه. اين بند به اين معناست كه درصورت تمايل براي دريافت اقامت تركيه نيازي به انصراف از تابعيت كشور مبداء خود نداريد.
  • اجازه دريافت كرديت كارت

روش­هاي كسب اقامت در تركيه

با توجه به تمايل بسياري از جهانيان براي كسب اقامت اين كشور، قانون­گذاران تمام تلاش خود را مبني بر ايجاد شرايط مناسب براي مهاجران انجام داده­اند و در اين راستا راه­هاي مختلفي را براي اين افراد مشخص كرده­اند تا هر فرد بتواند با توجه به شرايط خود مسير موردنظر را انتخاب كند. در ادامه به بررسي برخي از راه­هاي كسب اقامت تركيه مي­پردازيم.

  • اقامت يك ساله

اين اقامت كه به اقامت توريستي تركيه شهرت دارد به صورت موقت بوده و حداكثر يك سال اعتبار دارد.

  • اقامت طولاني مدت

اين اقامت تنها با سرمايه گذاري و ثبت شركت در اين كشور فعال مي­شود و تا هر زماني كه مايل باشيد مي­توانيد به تمديد آن بپردازيد.

  • اقامت خانوادگي

اين اقامت نيز در دسته اقامت­ موقت قرار مي­گيرد و حداكثر تا دوسال امكان تمديد دارد.

  • اقامت تحصيلي

اين نوع اقامت مخصوص دانشجويان است. براي كسب اقامت تحصيلي، دانشجو بايد توسط يكي از دانشگاه­هاي تركيه پذيرش شود و سپس فرد مي­تواند با ارائه برگه پذيرش خود، براي دريافت اقامت تحصيلي اقدام كند.

 

نمايي از مهاجرت

براي كسب اقامت دائم تركيه مي­توانيد با تمديد اقامت هاي كوتاه مدت خود براي طولاني مدت از مزاياي شهروندي تركيه بهره­مند شويد. در اين روش مي­توانيد با تمديد اقامت كوتاه مدت خود به مدت حداقل هشت سال از اقامت طولاني مدت بهره مند شويد. اما اگر مايليد اقامت طولاني مدت تركيه را كسب كنيد، مي­توانيد با استفاده از دو روش به خواسته خود برسيد، كه اين دو روش عبارتند از:

  • كسب اقامت دائم تركيه از طريق ازدواج
  • كسب اقامت دائم تركيه از طريق خريد ملك

 

نمايي از مهاجرت به تركيه

افراد مي­توانند با استفاده از اين دو روش به كسب اقامت دائم تركيه بپردازند و از تمام مزاياي بي­نظيري كه براي پاسپورت اين كشور مطرح شد، بهره مند شوند. شركت HB Group به عنوان يكي از بزرگترين و معتبرترين شركت­هاي خريد و فروش ملك در كشور تركيه با سابقه كاري بي­نظير، شما را در راه كسب اقامت دائم كشور تركيه از طريق خريد ملك همراهي مي­كند.

خريد ملك در تركيه، آسانترين روش كسب اقامت تركيه

همانطور كه مستحضر هستيد خريد ملك در تركيه يكي از بهترين راه­هاي كسب اقامت در كشور تركيه مي­باشد. طبق قانون مهاجرتي كه به تازگي در كشور تركيه به تصويب رسيد، اتباع خارجي مي­توانند با سرمايه گذاري 400 هزار دلاري در اين كشور، اقامت دائم تركيه را دريافت كرده و به صورت تماماً قانوني شهروند اين كشور شده و از پاسپورت قدرتمند تركيه بهره­مند شوند. اما توجه به اين نكته بسيار حياتي است كه افراد بدون كمك يك شخص آگاه نمي­توانند در يك كشور غريب به تنهايي گزينه مناسب براي سرمايه گذاري را بيابند. به همين دليل شركت HB Group كه مدتهاست در زمينه خريد و فروش ملك در تركيه فعاليت مي­كند را به شما معرفي مي­كنيم. اين شركت به بهره گيري از مشاوران كاربلد و به روز مي­تواند با ارتباط هاي خود بهترين پروژه­هاي ملكي تركيه را به شما معرفي كند. در صورت تمايل براي خريد ملك در تركيه و كسب اقامت دائم اين كشور، همين الان با مشاوران ما در HB Group تماس بگيريد تا با صداقت كامل، شما را در اين راه پرپيچ و خم راهنمايي كنند.

 با HB Group مطمئن سرمايه گذاري كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۴۵:۳۴ توسط:sam موضوع:

بهترين نوع چسب درزگيري كاشي و سراميك

بهترين نوع چسب درزگيري كاشي و سراميك

همه ما در شرايطي زندگي مي كنيم كه تمام عوامل محيطي و غير از آن عامل تخريب هستند. نه تنها براي سلامت زندگي ما بلكه براي سلامت ساختمانمان هم همينطور عمل مي كنند.

ساختمان هايي كه در آنها فعاليت داريد، مكاني امن براي شما هستند. زندگي، كار مي كنيد استخر، خريد و يا حتي به رستوران مي رويد. تمام ساختمان ها به شكلي اصولي ساخته شده اند كه نه تنها انسان را از خطرات حفظ كنند. بلكه خود نيز امن باشند.

يك ساختمان زماني امن محسوب نمي شود كه به راحتي تخريب شده و يا خطري براي انسان باشد. اين موضوع چه زماني اتفاق مي افتد؟

همه ما مي دانيم كه ساختمان ها اسكلتي از ستون ها، ميلگرد و بتن دارند. اين بتن ها به راحتي با كمي رطوبت تخريب مي شوند. بتن يك ماده انعطاف پذير كه از تركيب سيمان و آب به دست مي آيد. با توجه به همين يك جمله كوچك متوجه مي شويم كه سيمان و آب دربرابر رطوبت ضعيف هستند.

رطوبت هم در هر صورتي و به هر شكلي در محيط اطراف و قسمت هايي از خانه ما وجود دارد. قسمت هايي مانند حمام، آشپزخانه، سرويس بهداشتيف حياط و بيرون در هواي آزاد به علت نوع آب و هوا و اين مسئله قابل تغيير نيست.

اين موضوع نيز به راحتي تاثير خود را مي گذارد. به همين علت است كه قسمت هايي با رطوبت بسيار از كاشي، سراميك و انوع سنگ استفاده مي كنند. ولي رطوبت به راحتي از طريق زير اين مصالح و حتي درز كوچك اتصالي كه دارند نفوذ مي كند.

حين چينش سراميك، اين درزها نيز با سيمان پر شده اند. به اصطلاح درزگيري شده اند. ولي چه تفاوتي كرده؟

درزگيري با سيمان نيز به راحتي پس از مدتي فرسوده مي شود. اينجاست كه از چسب هاي درزگير امروزه بيشتر استفاده مي كنند.

روش هاي سنتي براي درزگيري خوب بودند. ولي استفاده از چسب درزگيري براي عايق بندي بسيار روش هوشمندانه تري است. چرا كه اين چسب ها ويژگي هايي دارند:

  • ضد آب
  • ضد حريق
  • ضد فرسودگي
  • ضد هوازدگي
  • كم هزينه
  • استفاده آسان
  • عايق بندي درست
  • نفوذ به درزها به شكل كامل

استفاده بسيار راحت و قيمتي كم نسبت به كارايي كه دارد. چون درزها را در هر كجاي خانه مي توان با يك چسب درزگيري پركرده و با خيال راحت به زندگي ادامه دهيد.

با اين چسب ديگر نيازي به تخريب سراميك ها و ايزوگام و قيركشي كه رطوبت در آنها نفوذ كرده پيدا نخواهيد كرد.

يكي از بهترين انواع اين محصول را شركت ياپيش چسب ارائه مي كند كه براي تهيه آن مي توانيد به سايت آن مجموعه مراجعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۰:۲۳ توسط:sam موضوع:

طراحي سايت در اصفهان

طراحي سايت

طراحي سايت، فرآيندي است كه براي ايجاد يك وب‌سايت به‌كار مي‌رود. اين فرآيند شامل طراحي و توسعه صفحات وب، انتخاب قالب، برنامه‌نويسي و ارائه محتوا است. هدف طراحي سايت، ايجاد يك وب‌سايت قابل استفاده، جذاب و كاربرپسند است.

در ابتدا براي طراحي سايت، بايد هدف و نوع سايت مشخص شود. به عنوان مثال، يك سايت شركتي، يك سايت فروشگاهي، يك وبلاگ يا يك سايت شخصي. براي هر نوع سايت، نيازهاي مختلفي وجود دارد و بايد بر اساس آن‌ها طراحي شود.

طراحي قالب سايت، يكي از مهمترين بخش‌هاي طراحي سايت است. قالب بايد جذاب، قابل استفاده و كاربرپسند باشد. براي اين منظور، انتخاب قالب مناسب بسيار مهم است. برخي از قالب‌ها رايگان هستند و برخي ديگر به صورت پولي عرضه مي‌شوند.

برنامه‌نويسي سايت، بخش ديگري از طراحي سايت است كه براي توسعه و ايجاد صفحات وب استفاده مي‌شود. اين بخش شامل زبان‌هاي برنامه‌نويسي مختلفي مانند HTML، CSS، JavaScript و PHP است. براي توليد كد بهينه و قابل استفاده، از استانداردهاي برنامه‌نويسي و تكنيك‌هاي بهينه‌سازي استفاده مي‌شود.

ارائه محتوا، بخش ديگري از طراحي سايت است كه بايد به دقت انجام شود. محتواي سايت بايد جذاب و قابل استفاده باشد. همچنين، بايد بهينه‌سازي شده و به روزرساني منظم داشته باشد.

در نهايت، پس از ايجاد سايت، بايد به بهينه سازي سايت پرداخته شود. بهينه‌سازي سايت شامل افزايش سرعت بارگيري صفحات وب، بهبود موتورهاي جستجو و بهينه‌سازي تجربه كاربري است. اين موارد بسيار مهم هستند و مي‌توانند تأثير زيادي بر روي موفقيت سايت داشته باشند.

به طور كلي، طراحي سايت يك فرآيند پيچيده و چندگانه است كه براي رسيدن به نتيجه‌اي بهتر، نيازمند برنامه‌ريزي، تجربه و دانش فني مي‌باشد. براي طراحي سايتي كه موفقيت بيشتري داشته باشد، بايد به همه جنبه‌هاي آن توجه شود و نيازمند ارتباط صحيح و مستمر با كاربران سايت و همچنين توسعه‌دهندگان و طراحان وب باشد. در نتيجه، يك سايت كامل و موفق، نيازمند طراحي، بهينه‌سازي و به‌روزرساني منظم مي‌باشد.

طراحي سايت در اصفهان

طراحي سايت يكي از مهمترين عوامل موفقيت در فضاي آنلاين است. اگر شما در اصفهان هستيد و مي‌خواهيد يك سايت حرفه‌اي و جذاب داشته باشيد، بايد با مواردي مانند طرح‌بندي مناسب، قابليت پاسخگويي به اندازه كافي، سرعت بارگيري صفحات، بهينه‌سازي موتورهاي جستجو و بالا بودن تجربه كاربري آشنا شويد.

در طراحي سايت در اصفهان، بايد با شناسايي مخاطبان و خدمات/محصولاتي كه شركت شما ارائه مي‌دهد، شروع كرد. براي اين كار، بايد با مشتريان و مديريت شركت صحبت كرد و دركي كامل از نيازهاي آنها داشت.

سپس، با استفاده از تكنولوژي‌هاي مدرن و استانداردهاي طراحي وب، بايد طراحي سايت را آغاز كرد. در اين مرحله، بايد طرح‌بندي و رنگ‌بندي مناسبي را براي سايت انتخاب كرد و قابليت پاسخگويي را براي انواع دستگاه‌هاي مختلف فراهم كرد.

در نهايت، با بهينه‌سازي سايت براي موتورهاي جستجو و بهبود تجربه كاربري، مي‌توانيد سايت خود را به يك سايت موفق و بازديدكننده‌دار تبديل كنيد. براي طراحي سايت در اصفهان، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌اي و با تجربه همكاري كنيد.

طراحي سايت بيمه

طراحي سايت بيمه يكي از مهمترين عوامل در ايجاد حضور آنلاين صنعت بيمه است. سايت بيمه بايد اطلاعات كامل و دقيقي در مورد خدمات و پوشش‌هاي بيمه‌اي ارائه دهد و بايد براي مشتريان قابل دسترسي و كاربر پسند باشد.

در طراحي سايت بيمه، بايد با توجه به نيازهاي مشتريان، طرح‌بندي مناسبي را براي سايت انتخاب كرد. همچنين، سايت بايد به دور از پيچيدگي‌ها باشد و در اولويت، ارائه اطلاعات دقيق و قابل فهم براي مشتريان باشد.

با توجه به رقابت بين شركت‌هاي بيمه، بهينه‌سازي سايت بيمه براي موتورهاي جستجو و بهبود تجربه كاربري، بسيار مهم است. بايد قابليت جستجوي سريع و دقيق را براي مشتريان فراهم كرد و اطلاعاتي مانند شرايط بيمه، قيمت‌ها و پوشش‌ها را به شكل واضح و آسان در دسترس مشتريان قرار داد.

همچنين، سايت بيمه بايد داراي امنيت بالايي باشد تا اطلاعات شخصي مشتريان در معرض خطر قرار نگيرد. در نتيجه، براي طراحي سايت بيمه، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌اي و با تجربه همكاري كنيد تا بتوانيد سايتي كامل و موفق را براي خدمات بيمه‌اي خود ايجاد كنيد.

طراحي سايت آرايشگاه

طراحي سايت آرايشگاه يكي از راه‌هاي ارتباط با مشتريان و جذب مشتريان جديد است. سايت آرايشگاه بايد به شكلي زيبا و جذاب طراحي شود كه مشتريان جذب شوند و به آساني از خدمات آرايشگر استفاده كنند.

در طراحي سايت آرايشگاه، بايد به نيازهاي مشتريان توجه شود و خدمات آرايشگاه به شكل واضحي به نمايش گذاشته شوند. همچنين، بايد قابليت رزرو آنلاين و دسترسي به جزئيات خدمات و قيمت‌ها براي مشتريان فراهم شود.

سايت آرايشگاه بايد داراي طرحي حرفه‌اي باشد و در عين حال به رنگ‌هايي مناسب و جذاب روي بيايد. همچنين، سايت بايد داراي طراحي ريسپانسيو باشد تا در هر دستگاهي، از جمله تلفن همراه، به خوبي قابل دسترسي باشد.

سايت آرايشگاه بايد داراي بخش نظرات مشتريان باشد تا مشتريان بتوانند تجربيات خود را با ديگران به اشتراك بگذارند و اعتماد به خدمات آرايشگر را افزايش دهند.

در نهايت، بايد به امنيت سايت نيز توجه شود تا اطلاعات شخصي مشتريان محافظت شود. بنابراين، براي طراحي سايت آرايشگاه، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌اي همكاري كنيد تا بهترين نتيجه را براي خدمات آرايشگري خود به دست آوريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۱۱:۰۶ توسط:sam موضوع:

The tailless squirrel Story

The tailless squirrel Story

 

 

There was a funny squirrel who hadn’t a tail!
He always jumped on the branches and fell!

One day he decided to find himself a proper tail
A tail which is cozy with a right scale!

He went up from the chestnut tree.
he found a a leaf and knotted it to his knee!

He didn’t reach the next branch yet,
when the tail detached, He fell down and got upset!

Squirrel got up and walked among the bushy trees,
He searched every corner, even the holes were full of bees!

He couldn’t believe his eyes when he found:
A really strange plant near the lucid pond!

It had a very narrow stem
And bushy head, just like a squirrel tail!

Squirrel smiled and took some of those leaves!
He attached them to himself and jumped on the trees!

Little bunny and her friends were so close!
They saw the squirrel and started to giggle and make jokes!

squirrel got upset and wanted to ran away;
But his fake tail detached and he fell off again!

Squirrel started to cry at last!
rabbits were embarrassed, so they got around him very fast!

When he stopped crying, bunnies started to talk:
These plants are useless; not only for jumping, but also for a walk!

You should visit a proper doctor to fix your tail!
You won’t be able to walk if you fall down like this again!

Squirrel asked: Does such a doctor even exists?
bunny said: Yes! But it’s really far and the way is full of risks!

You must go to the dark forest and stay there at night,
cause the doctor is an owl, and he visits his patients when there is no light!

Squirrel scared at first and trembled;
But… It was impossible to live without a tail!

So he gathered his courage and started the trip.
He walked all day and night in the forest which it was very deep!

He was hungry and tired when he arrived at owl’s nest.
Everywhere was dark and there was no place to rest!

The owl asked: What are you doing here?
I don’t know you! You are not from anywhere near!

I don’t have a choice! You are my last chance!
Please give me a proper tail! I heard you are very advanced!

Owl said: Well OK! But we have some problems!
unfortunately, I don’t have any squirrel tails!

I just have a fox tail in my office right now!
I will attach it to your body if you allow!

Squirrel said: Well! fox tail is alright!
At least is better than leaves! Am I right?

Owl answered: Of course it’s better little one!
So, go and get ready! Before sunrise my job will be done!

The next morning, The squirrel jumped out from owl’s nest,
With a really nice look and a tail which was the best!

 

So:

The tailless squirrel , moonzia

 

https://www.video-global.biites.com/north-sails-go-beyond-plastic

https://tore-dahl.23video.com/cfhansen-apse-copenhagen-cathedral-1

http://www.rn-tp.com/news/class-2016-2017-welcome?page=226#comment-165161

http://archives2.realvail.com/article/194/Gretchen-Bleiler-Chris-Davenport-waist-deep-in-off-mountain-pursuits#comments

http://www.yatesgear.com/index.php?route=journal3%2Fblog%2Fpost&journal_blog_post_id=1

https://www.pantown.com/board.php?id=20354&area=3&name=board6&topic=101&action=view

https://indtale.com/polls/novella-2018-4-finalists?page=44#comment-43107

https://16qsm4.videomarketingplatform.co/communication-gaps-22

https://www.party.biz/forums/topic/85863/never-seen-a-video-like-this-in-2022/view/post_id/898856

https://cedarrapidscstreet.extremebodyshaping.com/blog/2016/07/18/farrells-has-helped-me-to-realize-being-fit-is-not-about-the-number-on-the-scale

https://handycross.thelittlegym.co.uk/blog/2019/10/09/exclusive-family-membership-benefits

https://assobiotec.federchimica.it/home-page/europabio.org


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۳۱:۰۵ توسط:sam موضوع:

آب درماني در جكوزي براي كودكان

آب درماني در جكوزي براي كودكان

برخي از بيماري‌هاي كودكان را كه با استفاده از آب درماني ممكن است درمان شوند، بيان مي‌كنيم. اين بيماري‌ها عبارتند از:

?. آسم: شنا و شستشو در آب گرم مي‌تواند علائم آسم را كاهش دهد.

?. بيماري‌هاي پوستي: در آب داغ بودن، مي‌تواند براي درمان بيماري‌هاي پوستي مانند اگزما، پسوريازيس و جوش كودكان مفيد باشد.

?. بيماري‌هاي عضلاني و اسكلتي: شنا و حركات در آب مي‌تواند درماني موثر براي بيماري‌هايي مانند آرتروز، درد مفاصل، آسيب‌هاي ورزشي و ديسك كمر باشد.

?. بيماري‌هاي نورولوژيك: آب درماني در جكوزي براي كودكان مي‌تواند براي درمان بيماري‌هاي نورولوژيكي مانند سكته مغزي، اوتيسم و اختلالات حركتي مفيد باشد.

?. بيماري‌هاي گوارشي: آب درماني با جكوزي مي‌تواند براي كودكان با بيماري‌هايي مانند يبوست، اسهال و كوليك مفيد باشد.

توجه داشته باشيد كه استفاده از آب درماني در بيماري‌هاي باليني بهتر است تحت نظر پزشك باشد.

اميدواريم اين مقاله براي شما مفيد بوده باشد. رسالت ما در لادر جكوزي، ارائه محصولاتي در راستاي سلامت و لذت شماست. قطعا در خصوص مزاياي استفاده از جكوزي براي كودكان، نكات فوق تمام ماجرا نيست ولي اميدواريم راهگشاي حل مشكلات شما بوده باشد. كارشناسان ما 7 روز هفته در خدمت شما هستند تا سوالات شما را درباره خريد انواع وان و جكوزي، پاسخ دهند. شما همواره مي توانيد با شماره تماسهاي 09127272979 و 09127373538 با كارشناسان ما در ارتباط باشيد.

همچنين با مراجعه به فروشگاه آنلاين وان و جكوزي لادر ميتوانيد مشخصات و ابعاد محصولات ما را مشاهده و بصورت آنلاين سفارش دهيد.

 

https://gitlab.bsc.es/KristaWood1

http://sites.gsu.edu/jsalters2/1-problem-definition/comment-page-1497/#comment-110515

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/3237082-antoinette-morgan

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://www.ladorco.com/

https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/KristaWood1

https://trove.nla.gov.au/userProfile/user/KristaWood1/about

https://www.liceovittorinigorgia.edu.it/ilvittorini/2016/10/31/interessante-e-غير مجاز مي باشدtruttivo-incontro-sulla-raccolta-differenziata-tra-il-sindaco-e-gli-studenti-al-polivalente-di-lentini/#comment-673046

https://harvard.ltd.education/user/kristawood1/

https://graphql-ra-dev.roboticsacademy.fiu.edu/u/KristaWood1

https://blogs.cornell.edu/advancedrevenuemanagement12/2012/03/28/casino-revenue-management/comment-page-69/#comment-189467

https://blog.uvm.edu/bdonaghe/2014/08/14/apps-category/#comment-48929

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۳:۰۱ توسط:sam موضوع:

دانلود آهنگ هاي مهوني از تاپ سانگز

دانلود آهنگ هاي مهوني از تاپ سانگز

اونيكا تانيا ماراج-پتي، معروف به نيكي ميناژ، خواننده رپ، خواننده و ترانه سراي ترينيدادايي است. او به دليل تطبيق پذيري اش به عنوان يك هنرمند، اشعار تند، زبان تندي كه در رپ كردن دارد و استفاده از لهجه هاي جالب در خوانندگي اش مورد توجه قرار گرفته است. شما مي توانيد تمامي آهنگ هاي اين خواننده را در سايت Top Songs با بالاترين كيفيت ها دانلود كنيد.

 

آهنگ Beauty And A Beat از Justin Bieber & Nicki Minaj

متن آهنگ Beauty And A Beat از Justin Bieber & Nicki Minaj

Yeah, Young Money, Nicki Minaj, Justin

 

Show you off, tonight I wanna show you off (eh, eh, eh)

 

What you got, a billion could've never bought (eh, eh, eh)

 

We gonna party like it's 3012 tonight

 

I wanna show you all the finer things in life

 

So just forget about the world, we're young tonight

 

I'm coming for ya, I'm coming for ya

 

Cause all I need

 

Is a beauty and a beat

 

Who can make my life complete

 

It's all about you,

 

When the music makes you move

 

Baby, do it like you do

 

Cause...

 

[Beat break]

 

Body rock, girl, I can feel your body rock (eh, eh, eh)

 

Take a bow, you're on the hottest ticket now, oh (eh, eh, eh)

 

We gonna party like it's 3012 tonight

 

I wanna show you all the finer things in life

 

So just forget about the world, we're young tonight

 

I'm coming for ya, I'm coming for ya

 

Cause all I need

 

Is a beauty and a beat

 

Who can make my life complete

 

It's all about you,

 

When the music makes you move

 

Baby, do it like you do

 

[Nicki Minaj]

 

In time, ink lines, bitches couldn't get on my incline

 

World tours, it's mine, ten little letters, on a big sign

 

Justin Bieber, you know I'mma hit 'em with the ether

 

Buns out, wiener, but I gotta keep an eye out for Selener

 

Beauty, beauty and the beast

 

Beauty from the east, beautiful confessions of the priest

 

Beast, beauty from the streets, we don't get deceased

 

Every time a beauty on the beats

 

(Yeah, yeah, yeah, yeah, let's go, let's go)

 

Body rock, girl, I wanna feel your body rock

 

Cause all... (all I need is love) I need

 

Is a beauty and a beat

 

Who can make my life complete

 

It's all... (all I need is you) about you,

 

When the music makes you move

 

Baby, do it like you do

 

Cause...

 

[Beat break]

دانلود آهنگ Beauty And A Beat از Justin Bieber & Nicki Minaj

 

آهنگ I’m Legit از Nicki Mina

متن آهنگ I’m Legit از Nicki Mina

I'm the shit with no makeup, don't have to curl my hair up

All this booty here, mine, I'm a dollar worth a dime

Real bosses stand up, ladies throw your hands up and say

"I know I'm cute, I know I'm fly"

You ask me why?

'Cause I'm the shit with no makeup, don't have to curl my hair up

All this booty here, mine, I'm a dollar worth a dime

Real bosses stand up, ladies throw your hands up and say

"I know I'm cute, I know I'm fly"

You ask me why? 'Cause I'm the shit

Beat 'em like they stole some, beat 'em like they stole some

All this booty here got 'em dreaming, lemme hold some

Let me, let me hear that boy, let me, let me wear that boy

Let me get the most expensive car, and let me steer that boy

Real big pretty titty, shut down every city

If you want the kid kitty, gotta get the key from me

All new everything, plus pay the rent for me

If we in the wilderness, niggas pitch the tent for me

Tent for me, tent for me, get me bodied

Long hair, no makeup, doing pilates

Those niggas don't step on my damn Zanottis

All them bitches my sons but who's the Daddy?

I graduate with honors, I ball, 'Nead O'Connor

I did a freestyle, then I got a shout out from Obama

Yes, yes, I am ill, I go in for the kill

Hoes is my sons, birth control, I am on the pill

What I gotta do? What I gotta do to 'em?

Step up in the club, everybody like who them?

Girls girls, me and my girls

What you done did? I need some referrals

Motherfuckers know I'm the shit, legit

And if a motherfucker don't, he can suck my dick

I tell 'em, "Everybody else is my opposite"

I put 'em on the game, give 'em five percent

I'm the shit with no makeup, don't have to curl my hair up

All this booty here, mine, I'm a dollar worth a dime

Real bosses stand up, ladies throw your hands up and say

"I know I'm cute, I know I'm fly"

You ask me why?

'Cause I'm the shit with no makeup, don't have to curl my hair up

All this booty here, mine, I'm a dollar worth a dime

Real bosses stand up, ladies throw your hands up and say

"I know I'm cute, I know I'm fly"

You ask me why? 'Cause I'm the shit

I'm like really famous, I got a famous anus

No, not Famous Amos, all this fame is heinous

Lemme, lemme hear that boy, lemme, lemme wear that boy

All this money coming in, but I never share that, boy

No lipstick, no lashes though

But I got a real big ol' ratchet, though

I said dude, yo dude, you packing dough

He said he want a good box like Pacquiao

I said, "Well, my name Nicki and it's nice to meet you"

If you really wanna know, I'll give you my procedure

Got a whole bunch of pretty gang in my clique

And we lookin' for some ballers, alopecia

I hate wack niggas, I should really slap niggas

These niggas trippin' when I put 'em on the map niggas

How you gon' break that? How you gon' fake that?

Ain't at no wedding but all my girls cake pops

Sleeping on me, no mattress though

I'm a burn the beat down, no matches though

No, they can't keep up? They molasses slow

I'm the greatest Queens bitch, with the cashes flow

Looking at me like it's my fault

Trying to take sneak pictures with they iPhone

I like independent bitches like July 4th

Now that's what young Harriet died for

I'm the shit with no makeup, don't have to curl my hair up

All this booty here, mine, I'm a dollar worth a dime

Real bosses stand up, ladies throw your hands up and say

"I know I'm cute, I know I'm fly"

You ask me why? 'Cause I'm the shit

I'm the shit with no makeup, don't have to curl my hair up

All this booty here, mine, I'm a dollar worth a dime

Real bosses stand up, ladies throw your hands up and say

"I know I'm cute, I know I'm fly"

You ask me why? 'Cause I'm the shit

دانلود آهنگ I’m Legit از Nicki Mina

 

آهنگ Downtown از J balvin

متن آهنگ Downtown از J balvin

A ella le gusta cuando bajo downtown

En su cuerpo puedo ver la definición Se ve que lo trabajo eres motivación Le pedí que me ayude con una misión Que me llene entera de satisfacción

A mí me gusta cuando baja downtown Le pido que se quede ahí envenciao' Me dice baby, suena interesao' Si quieres ven y quédate otro round

A ella le gusta cuando bajo downtown Me pide que me quede ahí envenciao' Le digo uh mami, estoy interesao' Si quieres yo me quedo pa' otro round

Que me quede otro round Tanto que me ha rodeao' Ya lo tengo asfixiao' Yo te he observao'

No aguanta, se adapta Me dice "no quiero que termines" Es un misterio pero no de cine En las noches soy yo la que define Todo a lo que va pasar A mí no me tienes que mandar

A mí me gusta cuando baja downtown Le pido que se quede ahí envenciao' Me dice baby, suena interesao' Si quieres ven y quédate otro round

A ella le gusta cuando bajo downtown Me pide que me quede ahí envenciao' Le digo uh mami, estoy interesao' Si quieres yo me quedo pa' otro round

Oh, sé que me quieres ver Bajando por toda tu piel Oh, sé que quieres que me quede Enredarte en mis piernas es lo que quieres

No se vale el empate, esto es hasta darle jaque mate Hasta que uno de los dos se mate Si quieres yo bajo y de una me pongo pal' trabajo Suelta el estrés, baby, yo te relajo

Se pone bella, me dice que ya Sigue ahí, que la tengo viendo las estrellas Se me acelera, hasta abajo se va Y como ella lo hace, no lo hace cualquiera

En su cuerpo puedo ver la definición Se ve que lo trabaja, eres motivación Le pedí que me ayude con una misión Que me llene entera de satisfacción

A mí me gusta cuando baja downtown Le pido que se quede ahí envenciao' Me dice baby, suena interesao' Si quieres ven y quédate otro round

A mí me gusta cuando baja downtown Le pido que se quede ahí envenciao' Me dice baby, suena interesao' Si quieres ven y quédate otro round

Anitta, J Balvin man, J Balvin man (Leggo') Sky Rompiendo Rompiendo El Bajo Fenomenal

دانلود آهنگ Downtown از J balvin

 

آهنگ i like it از cardi b ft bad bunny and j balvin

متن آهنگ i like it از cardi b ft bad bunny and j balvin

Yeah baby, I like it like that You gotta' believe me when I tell you I said I like it like that You gotta' believe me when I tell you I said I like it like

Now I like dollars, I like diamonds, I like stunting, I like shining I like million dollar deals, where's my pen, bitch I'm signin' (Signin') I like those Balenciagas (Those), the ones that look like socks I like going to the jeweler, I put rocks all in my watch (Cha-ching) I like texts from my exes, when they want a second chance (What?) I like proving niggas wrong, I do what they say I can't (She can't) They call me Cardi Bardi, banging body, spicy mami, hot tamale Hotter than a Somali, fur coat, Ferrari

Hop out the stu', jump in the coupe (Coupe) Big Dipper on top of the roof Flexing on bitches as hard as I can Eating halal, driving the Lam' Told that bitch I'm sorry (Sorry) 'Bout my coins like Mario (Mario) Yeah they call me Cardi B I run this shit like cardio Oh, damn

Diamond district in the jag (Gang, I said I like it like that) Certified, you know I'm gang, gang (Gang, gang I said I like it like) Drop the top and blow the brains, wouh (Wouh! I said I like it like that) Oh he's so handsome, what's his name? (Yeah, wouh, I said I like it) Oh I need the dollars, cha-ching (I said I like it like that) Beat it up like piñatas (I said I like it like) Tell the driver, close the curtains (I said I like it like that, skrt) Bad bitch make him nervous (I said I like it) Cardi B

Chambean, chambean, pero no jalan (¡Jalan!) Tú compras to'a las Jordan, bo', a mí me las regalan (Hehe-he) I spend in the club (wouh), what you have in the bank (Yeah) This is the new religion, bang, en Latino gang, gang, yeah Trato de hacer dieta (Yeah), pero es que en el closet tengo mucha grasa (Wouh) Ya mudé la' Gucci pa' dentro de casa, yeh (¡Wouh!)

Cabrón, a ti no te conocen ni en Plaza (No) El Diablo me llama, pero Jesucristo me abraza (Amén) Guerrero como Eddie, que viva la raza, yeh Me gustan boricuas, me gustan cubana' Me gusta el acento de las colombianas (¿Qué hubo pues?) Como mueve el culo la dominicana (¿Qué lo que?) Lo rico que me chingan las venezolanas (¡Wouh!)

Andamos activos, Perico Pin Pin (Wouh) Billetes de cien en el maletín (Ching) Que retumbe el bajo, Bobby Valentín, yeh (Boo) Aquí es prohibido amar, diles, Charytín Que pal' picor les tengo Claritín Yo llego a la disco y se forma el motín (Rrr)

Diamond district in the jag (Gang, I said I like it like that) Bad Bunny baby, bebé, bebé, bebé Certified, you know I'm gang, gang (Gang, gang I said I like it like) Drop the top and blow the brains, wouh (Wouh! I said I like it like that) Oh he's so handsome, what's his name? (Yeah, wouh, I said I like it)

Oh I need the dollars, cha-ching (I said I like it like that) Beat it up like piñatas (I said I like it like) Tell the driver, close the curtains (I said I like it like that, skrt) Bad bitch make him nervous (I said I like it)

Como Celia Cruz tengo el azúcar (azúca') Tu jeva me vio y se fue de pecho como Jimmy Snuka (Ah) Te vamos tumbar la peluca Y arranca pal' carajo, cabrón, que a ti no te vo'a pasar la hookah (Hookah, hookah)

Mis tenis Balenciaga me reciben en la entrada (Wouh) Pa-pa-pa-parazzi, like I'm Lady Gaga (Wouh) Y no te me hagas (Hey) Que en cover de Billboard tú has visto mi cara (Hey) No salgo de tu mente (Wouh) Donde quieras que viajes has escuchado "Mi Gente"

Yo no soy high (high), soy como el Testarossa ('Rossa) Yo soy el que se la vive y también el que la goza (Goza, goza) Es la غير مجاز مي باشدa, mami es la غير مجاز مي باشدa (غير مجاز مي باشدa, غير مجاز مي باشدa) El que mira sufre y el que toca goza (Goza, goza)

I said I like it like that I said I like it like that (Rrr) I said I like it like that (Wouh) I said I like it like that

Diamond district in the jag (Gang, I said I like it like that) Certified, you know I'm gang, gang (Gang, gang I said I like it like) Drop the top and blow the brains, wouh (I said I like it like that) Oh he's so handsome, what's his name? (I said I like it)

دانلود آهنگ i like it از cardi b ft bad bunny and j balvin

 

آهنگ Warriors از Imagine Dragons

متن آهنگ Warriors از Imagine Dragons

As a child you would wait And watch from far away But you always knew that you'd be the one That work while they all play

In youth you'd lay Awake at night and scheme Of all the things that you would change But it was just a dream!

Here we are, don't turn away now, We are the warriors that built this town Here we are, don't turn away now We are the warriors that built this town From dust.

Will come When you'll have to rise Above the best and prove yourself Your spirit never dies!

Farewell, I've gone to take my throne above But don't weep for me 'Cause this will be The labor of my love

Here we are, don't turn away now We are the warriors that built this town Here we are, don't turn away now, We are the warriors that built this town From dust.

Here we are, don't turn away now We are the warriors that built this town Here we are, don't turn away now We are the warriors that built this town From dust

دانلود آهنگ Warriors از Imagine Dragons


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۵:۱۶ توسط:sam موضوع: