به بركتِ عشق به بركتِ عشق .

به بركتِ عشق

چت‌بات بارد به جيميل، داكس و گوگل درايو افزوده شد

چت‌بات بارد به جيميل، داكس و گوگل درايو افزوده شد

در حالي كه دسترسي بارد به ايميل و اسناد شخصي كاربران باعث ايجاد نگراني در مورد حفظ حريم خصوصي و استفاده از داده‌ها مي‌شود، اما گوگل مي‌گويد كه از اين اطلاعات براي آموزش مدل عمومي بارد استفاده نمي‌كند و توسط بازبين‌هاي انساني ديده نخواهد شد.

چت‌بات هوش مصنوعي بارد گوگل ديگر محدود به يافتن پاسخ فقط از طريق وب نيست – اكنون مي‌تواند Gmail، Docs و Drive شما را اسكن كند تا به شما كمك كند اطلاعات مورد نظر خود را پيدا كنيد.

به گزارش سيناپرس به نقل از ورج، با اين قابليت جديد مي‌توانيد از بارد بخواهيد كارهايي مانند يافتن و خلاصه كردن محتواي يك ايميل يا حتي هايلايت كردن مهمترين نكات سندي كه در Drive ذخيره كرده‌ايد را انجام دهد.

طيف وسيعي از موارد استفاده براي اين قابليت‌هاي ادغامي، كه گوگل آنها را افزونه‌ها مي‌نامد، وجود دارد، اما آنها قاعدتاٌ مي‌توانند شما را از جستجوي كوهي از ايميل‌ها يا اسناد براي يافتن يك اطلاعات خاص نجات دهند. سپس مي‌توانيد از بارد بخواهيد از آن اطلاعات به روش‌هاي ديگري مانند قرار دادن آن در نمودار يا ايجاد يك خلاصه مرتب‌سازي‌شده استفاده كند. اين ويژگي در حال حاضر فقط به زبان انگليسي موجود است.

در حالي كه دسترسي بارد به ايميل و اسناد شخصي كاربران باعث ايجاد نگراني در مورد حفظ حريم خصوصي و استفاده از داده‌ها مي‌شود، اما گوگل مي‌گويد كه از اين اطلاعات براي آموزش مدل عمومي بارد استفاده نمي‌كند و توسط بازبين‌هاي انساني ديده نخواهد شد. همچنين شما مجبور نيستيد كه اين قابليت را فعال و استفاده كنيد. ابتدا گوگل از شما خواهد خواست كه از آن استفاده كنيد، و مي‌توانيد هر زمان كه بخواهيد آن را غيرفعال نماييد.

جك كراچيك، مدير محصول بارد، به ورج توضيح داد كه مي‌توانيد با بارد مستقيماً در جيميل خود جستجو كنيد، به عنوان مثال، با قرار دادن @mail قبل از سوال خود. يا، مي‌توانيد به سادگي بپرسيد: «ايميل من را براي اطلاعات مربوط به پرواز آينده من بررسي كن».

برنامه‌هاي افزودني بارد فقط به جيميل، Docs و Drive محدود نمي‌شوند. گوگل همچنين اعلام كرد كه اين چت‌بات با Maps، يوتيوب و Google Flights نيز ارتباط خواهد داشت. اين بدان معناست كه اكنون مي‌توانيد از بارد بخواهيد اطلاعات پرواز را به صورت آني دريافت كند، جاذبه‌هاي اطراف را بيابد، ويديوهاي يوتيوب را در مورد يك موضوع خاص نمايش دهد و موارد ديگر. گوگل اين سه افزونه را به صورت پيش‌فرض فعال مي‌كند

https://stenews.ir

https://www.openlearning.com/u/rivkabull-s18059/

https://www.bitsdujour.com/profiles/Ya3aZs

https://www.zillow.com/profile/RivkaBull2

https://qooh.me/RivkaBull2

https://list.ly/RivkaBull2/lists

https://www.divephotoguide.com/user/RivkaBull2

http://www.wikidot.com/user:info/rivka-bull

https://www.creativelive.com/student/rivka-bull?via=accounts-freeform_2

https://www.veoh.com/users/RivkaBull2

https://www.pearltrees.com/rivkabull2#item542646322

http://onlineboxing.net/jforum/user/profile/251826.page

https://www.adaxes.com/questions/user/RivkaBull2

https://active.popsugar.com/@RivkaBull2/profile

https://www.hackathon.io/users/434805

https://www.yelp.com/user_details?userid=AGR8Q6008zUNH2h4v_gZXA

https://shootinfo.com/author/rivkabull2/?pt=ads

https://gab.com/RivkaBull2

https://cutt.ly/bwc7ypVg

https://is.gd/tB6zH7

https://shrtco.de/toCc4d


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۲:۲۵ توسط:sam موضوع:

شرايط خريد ملك در قبرس شمالي‌ + مراحل و قيمت

شرايط خريد ملك در قبرس شمالي‌ + مراحل و قيمت

 

j020362_f5.jpg

 

يكي از پرطرفدارترين و سودآورترين روش‌هاي مهاجرت به قبرس شمالي، خريد ملك در اين كشور است. از طريق خريد ملك در قبرس شمالي، مي‌توانيد اقامت اين كشور را براي خود و خانواده‌تان دريافت كنيد.

گرچه خريد ملك در قبرس شمالي، فاقد پيچيدگي‌ها و مراحل اداري سخت است، اما توصيه مي‌كنيم بدون كمك گرفتن از مشاوران حرفه‌اي در اين زمينه، اقدامي نكنيد.

به طور مثال، املاك در قبرس شمالي، داراي اسناد مختلفي هستند؛ كه برخي از آن‌ها مناسب خريد براي سكونت و مصارف شخصي نيستند.

در اين مقاله به طور مفصل به بحث خريد ملك در قبرس شمالي مي‌پردازيم.

درباره قبرس

جزيره‌ي قبرس سومين جزيره‌ي بزرگ در حوزه‌ي درياي مديترانه است. اين سرزمين در همسايگي يونان و تركيه قرار دارد. طي ساليان زيادي، به دليل موقعيت قرارگيري خوبي كه دارد، مورد حمله‌ي اقوام مختلف و قدرتمندان جهان قرار گرفت.

در پي اختلافاتي كه بين ترك تبارها و يوناني تبارها در قبرس به وجود آمد، اين كشور به دو بخش قبرس شمالي و قبرس جنوبي تقسيم شد.

قبرس شمالي تحت قيوميت تركيه و قبرس جنوبي توسط يونانيان اداره مي‌شود. پايتخت قبرس كه شهر نيكوزيا بود، به دو نيم تقسيم و امروزه به پايتخت دو تكه در جهان معروف است.

نيكوزياي شمالي ( لفكوشا ) در قبرس شمالي و نيكوزياي جنوبي در قبرس جنوبي، پايتخت هستند.

زبان رسمي در قبرس شمالي تركي استانبولي است. اما به دليل حضور توريست‌ها، دانشجويان بين المللي، بازرگانان و ... زبان انگليسي و آلماني نيز در اين كشور بسيار رايج است؛ تا جايي كه براي برخي مشاغل تسلط به دو زبان تركي و انگليسي الزامي است.

واحد پولي رايج در قبرس ترك ( شمالي ) لير تركيه است؛ اما در برخي مسائل مانند پرداخت شهريه دانشگاه، خريد ملك در قبرس شمالي و ... از دلار، پوند و يورو نيز استفاده مي‌كنند.

مردم قبرس شمالي اكثرا مسلمان هستند اما معتقدند كه دين هر كسي در قلب اوست و براي افرادي كه غير مسلمان هستند، مشكلي ايجاد نمي‌كنند.

مراحل خريد ملك در قبرس شمالي

براي خريد ملك در قبرس شمالي، گذراندن مراحل زير الزامي است:

انتخاب خانه

در اولين مرحله، لازم است كه در بين ملك‌هاي موجود، خانه‌اي را برگزينيد كه شرايط شما براي زندگي را داشته باشد. يعني اينكه قيمت آن به اندازه‌ي بودجه‌تان، متراژ آن به اندازه‌ي تعداد نفراتتان و امكاناتش به ميزان مورد نيازتان باشد. در اين مرحله مي‌توانيد از مشاوران حرفه‌اي در زمينه‌ي خريد ملك در قبرس شمالي راهنمايي بگيريد.

پيش پرداخت

پس از اينكه ملك را انتخاب كرديد، با فروشنده وارد مذاكره مي‌شويد. در صورت توافق، بايد بين هزار تا 2 هزار پوند از مبلغ ملك را به فروشنده به عنوان بيعانه بپردازيد تا او خانه را به شخص ديگري نفروشد.

بررسي خانه

اكنون بايد وصعيت ملك را از نظر وام، قرض، بدهي و ... بررسي كنيد. توصيه مي‌كنيم كه در اين مرحله حتما از وكلاي خبره و معتمد كمك بگيريد. چنانچه در هر يك از اين موارد مشكلي وجود داشته باشد، پيش پرداخت فورا به شما بازگردانده مي‌شود و قرارداد فسخ است.

تنظيم قرارداد

چنانچه همه چيز خوب پيش برود، بين شما و فروشنده قراردادي امضا مي‌شود. اين قرارداد به زبان انگليسي است و نياز به امضا دو شاهد دارد.

مجوز خريد

اگر شما غير ترك قبرسي هستيد، بايد براي مجوز انتقال سند مالكيت اقدام نماييد.  اين كار توسط انجمن شهرداري قبرس شمالي انجام مي‌شود. هزينه‌ي اين كار بين 200 الي هزار پوند است.

انتقال سند مالكيت

پس از دريافت مجور انتقال مالكيت، شما و فروشنده ماليات انتقال را پرداخت كرده و سپس فروشنده در اداره‌ي ثبت اسناد، مالكيت ملك را به شما منتقل مي‌كند.

شرايط خريد ملك در قبرس شمالي

يك قانون كلي براي خريد ملك در قبرس شمالي وجود دارد و آن هم اين است كه اگر شخص خريدار، داراي سوء سابقه كيفري در هر كشوري باشد، اجازه‌ي خريد ملك در اين كشور را نخواهد داشت.

اولين قدم براي خريد ملك در قبرس شمالي اين است كه بايد درخواست خود را به انجمن شهرداري قبرس شمالي ارائه كنيد. پروسه‌ي موافقت با درخواست خريد ملك در اين سرزمين، حدود 6 ماه زمان مي‌برد.

هر فرد و يا زوج، تنها مي‌توانند يك خانه بخرند. اين بدان معناست كه اجازه‌ي خريد چند خانه باهم را ندارند. ملك خريداري شده حداكثر مي‌تواند 1338 متر مربع باشد. البته اگر صاحب ملك يك فرد غير قبرسي يا تركي  ( خارجي ) باشد، محدوديتي براي اندازه‌ي ملك مورد معامله نداريد.

يكي ديگر مواردي كه براي داشتن اجازه‌ي خريد ملك در قبرس شمالي مهم است، انجام آزمايشات مورد تاييد اين كشور و گرفتن گواهي سلامت كامل جسمي مي‌باشد.

مدارك خريد ملك در قبرس شمالي

مداركي كه براي خريد ملك در قبرس شمالي بايد ارائه كنيد به شرح زير است:

  • شناسنامهي تمام اعضاء خانواده
  • ترجمهي سند ازدواج ( در صورت متاهل بودن )
  • اصل پاسپورت و كپي همه‌ي صفحات
  • سند ملك ( اگر ملك ديگري در قبرس شمالي به نام شما است )
  • اصل و كپي قراردادهاي فروش ملك ( اگر قبلا در قبرس شمالي خانه‌اي فروخته‌ايد )
  • اصل و كپي قراردادهاي اجاره ( اگر اكنون در ملكي اجاره‌اي در قبرس شمالي زندگي مي‌كنيد )
  • 6 تمبر به زبان تركي
  • برگه گواهي عدم سو پيشينه

هزينه خريد ملك در قبرس شمالي

بسياري از پروژه‌هاي ساختمان سازي در قبرس شمالي، اين امكان را فراهم كرده‌اند كه شما بتوانيد به صورت اقساطي ملك خود را خريداري كنيد، به اين منظور لازم است كه حداقل يك سوم مبلغ را در هنگام عقد قرارداد بپردازيد. مابقي ملك را در اقساط بلند مدت بدون بهره، خواهيد پرداخت.

قيمت املاك در قبرس شمالي، به نسبت ساير كشورها با همين شرايط و امكانات كمتر است.

قيمت خانه در شهرهاي مختلف، متفاوت است به طور مثال در نيكوزيا ( پايتخت ) قيمت هر متر مربع ملك 1771 يورو، در فاماگوستا 1019 يورو و در گيرنه 918 يورو است.

قيمت ملك آپارتماني در مناطق ساحلي از حدود 20 هزار پوند، و ويلا از 62 هزار پوند آغاز مي‌شود. آپارتمان و پنت هاوس‌هاي لوكس نيز با نهايت قيمت 200 هزار پوند در قبرس شمالي وجود دارند.

مزاياي خريد ملك در قبرس شمالي

برخي از مزاياي خريد ملك در قبرس شمالي به شرح زير است:

  • امنيت بالا و پايين بودن نرخ جرم و جنايت
  • امكان خريد اقساطي ملك ( يك سوم پيش پرداخت و مابقي طي اقساط بلند مدت بدون بهره )
  • خريد با پوند انگلستان
  • امكان اخذ اقامت موقت و دائم با خريد ملك در قبرس شمالي براي شما و اعضا خانواده‌تان
  • پايين بودن نرخ بيكاري
  • پايين بودن نرخ تورم
  • پايين بودن نرخ ماليات
  • امكان اخذ شهروندي قبرس شمالي
  • امكان تحصيل رايگان فرزندان
  • ارزش ملك به صورت سالانه افزايش مي‌يابد.

موارد مذكور، تعداد محدودي از مزاياي زندگي در قبرس شمالي است. هر فرد با توجه به هدفي كه براي آن به قبرس شمالي مهاجرت كرده، مزاياي خاصي را برمي‌شمارد.

منابع ديگر: ويكي پديا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۱۴:۴۳ توسط:sam موضوع:

كيفيت لگو مارول

خريد لگو مارول

اسباب بازي هاي لگو مارول متفاوت هستند انواع مختلفي از اسباب بازي هاي لگو مارول وجود دارد كه توسط شركت لگو در اندازه هاي مختلف توليد و عرضه مي شوند. سايز لگو مي تواند پيچيدگي عجايب لگو را كم يا زياد كند، البته هر چه سايز لگو بزرگتر باشد ساخت و تعمير آن نيز دشوارتر مي شود و اين پيچيدگي روند تكميل لگو را طولاني تر مي كند. وجود مدل هاي مختلف لگو مارول هر فردي را به اسباب بازي هاي لگو مارول علاقه مند مي كند. اسباب بازي هاي لگو مارول از قطعات كوچك زيادي تشكيل شده اند كه تعداد آنها با توجه به اندازه و ابعاد هر لگو مارول متفاوت است. برخي از مدل هاي لگو مارول از پلاستيك و ساير مدل هاي لگو مارول از لاستيك ساخته شده اند.

براي خريد لگو مارول و بررسي انواع اسباب بازي هاي لگو مارول مي توانيد به فروشگاه اسباب بازي بارلي توي مراجعه كنيد. لگوهاي مارول موجود در سايت بارلي توي داراي ضمانت كيفيت و يكپارچگي محصول هستند و تمامي افرادي كه قصد خريد لگو مارول ارزان و باكيفيت را دارند مي توانند به راحتي از بين مدل هاي لگو مارول موجود در اين فروشگاه گزينه مناسبي را انتخاب كنند.

خريد لگو مارول ارزان

لگو مارول يك سبك ابرقهرماني مانند لگو بتمن و لگو اسپايدرمن دارد. به همين دليل در بين كودكان و نوجوانان بسيار محبوب است. به دليل علاقه زياد بچه ها به اين بلوك هاي لگو، والدين معمولاً به دنبال بلوك هاي ارزان قيمت لگو مارول هستند. برندهاي چيني زيادي وجود دارند كه لگو مارول را با قيمت هاي پايين و ارزان عرضه مي كنند، اما بايد بدانيد كه اين لگو آجرها قطعا در مقايسه با برندهاي خارجي كيفيت بالايي ندارند. با اين حال، اگر قصد خريد لگو مارول ارزان را داريد، اكيداً به شما توصيه مي كنيم به فروشگاه هايي كه لگوهاي خارجي و اصل را دارند مراجعه كنيد، زيرا قطعاً مي توانيد انواع خاصي از محصولات اصل و در عين حال ارزان را در اين فروشگاه ها پيدا كنيد.

نهايت دقت و ظرافت براي توليد هر يك از مدل هاي اصلي لگو مارول به كار رفته است. وقتي بچه‌ها اين لگوهاي مارول را تكميل مي‌كنند، مي‌توانيد طراحي زيباي تمام جزئيات را ببينيد. مدل هاي اورجينال لگو مارول توسط طراحان حرفه اي اسباب بازي طراحي شده اند تا كودكان و نوجوانان از بازي لذت ببرند و نتيجه فوق العاده اي را مشاهده كنند.

اسباب بازي لگو مارول

چه بخواهيد لگو بخريد و چه براي فرزندانتان هديه بخريد، بارلي تاي يك لگو مارول را به شما پيشنهاد مي كند. ما تضمين مي كنيم كه لگو مارول مي تواند بهترين هديه براي فرزندان شما باشد. هنگام خريد لگو مارول توجه به كيفيت ساخت آن بسيار مهم است زيرا اگر در خريد لگو مارول به كيفيت آن توجه نكنيد و اگر لگو مارول بي كيفيت بخريد ممكن است بخشي از آن وقتي قطعات را كنار هم مي گذاريد از هم مي پاشند. قطعات آسيب ديده يا لگو به درستي روي هم قرار نمي گيرند.

كيفيت لگو مارول

توجه داشته باشيد كه برندهاي مختلف لگو مارول را با قيمت هاي متفاوتي عرضه مي كنند، ضمن اينكه قيمت اسباب بازي هاي لگو مارول به چند مورد ديگر بستگي دارد كه در ادامه به توضيح آنها مي پردازيم.

- يكي از عوامل اصلي موثر بر قيمت اسباب بازي هاي لگو مارول، كيفيت لگو مارول و انواع آن است.

- از ديگر عوامل موثر بر قيمت لگو مارول مي توان به اندازه و تعداد قطعات لگو مارول اشاره كرد. هر چه اندازه لگو مارول بزرگتر باشد، هزينه بيشتري را براي خريد لگو مارول بايد صرف كنيد.

بهترين لگو مارول

محبوبيت لگو مارول به بسياري از اسباب بازي فروشي ها اين فرصت را داده است كه لگو مارول را عرضه كنند. امروزه تقريبا تمامي فروشگاه هاي لگو انواع آجر لگو مارول را در دسته بندي هاي خود عرضه مي كنند. لگوهاي مارول بسيار محبوب هستند و بسياري از والدين بر اساس علايق و سليقه فرزندانشان لگوهاي مارول را خريداري مي كنند.

با گفتن اين موضوع، ممكن است از خود بپرسيد كه بهترين لگو مارول كدام نوع لگو است؟ براي پاسخ به اين سوال نبايد بگوييم كه برخي از مدل ها بهترين لگو مارول هستند، زيرا هر كدام از مدل هاي لگو مارول طرفداران خود را دارند. اما بايد بدانيد كه بهترين لگو مارول قطعا از بهترين مواد اوليه و لگو با كيفيت بالا ساخته شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۱۸:۵۱ توسط:sam موضوع:

قيمت لگو مارول

خريد لگو مارول

اسباب بازي هاي لگو مارول متفاوت هستند انواع مختلفي از اسباب بازي هاي لگو مارول وجود دارد كه توسط شركت لگو در اندازه هاي مختلف توليد و عرضه مي شوند. سايز لگو مي تواند پيچيدگي عجايب لگو را كم يا زياد كند، البته هر چه سايز لگو بزرگتر باشد ساخت و تعمير آن نيز دشوارتر مي شود و اين پيچيدگي روند تكميل لگو را طولاني تر مي كند. وجود مدل هاي مختلف لگو مارول هر فردي را به اسباب بازي هاي لگو مارول علاقه مند مي كند. اسباب بازي هاي لگو مارول از قطعات كوچك زيادي تشكيل شده اند كه تعداد آنها با توجه به اندازه و ابعاد هر لگو مارول متفاوت است. برخي از مدل هاي لگو مارول از پلاستيك و ساير مدل هاي لگو مارول از لاستيك ساخته شده اند.

براي خريد لگو مارول و بررسي انواع اسباب بازي هاي لگو مارول مي توانيد به فروشگاه اسباب بازي بارلي توي مراجعه كنيد. لگوهاي مارول موجود در سايت بارلي توي داراي ضمانت كيفيت و يكپارچگي محصول هستند و تمامي افرادي كه قصد خريد لگو مارول ارزان و باكيفيت را دارند مي توانند به راحتي از بين مدل هاي لگو مارول موجود در اين فروشگاه گزينه مناسبي را انتخاب كنند.

خريد لگو مارول ارزان

لگو مارول يك سبك ابرقهرماني مانند لگو بتمن و لگو اسپايدرمن دارد. به همين دليل در بين كودكان و نوجوانان بسيار محبوب است. به دليل علاقه زياد بچه ها به اين بلوك هاي لگو، والدين معمولاً به دنبال بلوك هاي ارزان قيمت لگو مارول هستند. برندهاي چيني زيادي وجود دارند كه لگو مارول را با قيمت هاي پايين و ارزان عرضه مي كنند، اما بايد بدانيد كه اين لگو آجرها قطعا در مقايسه با برندهاي خارجي كيفيت بالايي ندارند. با اين حال، اگر قصد خريد لگو مارول ارزان را داريد، اكيداً به شما توصيه مي كنيم به فروشگاه هايي كه لگوهاي خارجي و اصل را دارند مراجعه كنيد، زيرا قطعاً مي توانيد انواع خاصي از محصولات اصل و در عين حال ارزان را در اين فروشگاه ها پيدا كنيد.

نهايت دقت و ظرافت براي توليد هر يك از مدل هاي اصلي لگو مارول به كار رفته است. وقتي بچه‌ها اين لگوهاي مارول را تكميل مي‌كنند، مي‌توانيد طراحي زيباي تمام جزئيات را ببينيد. مدل هاي اورجينال لگو مارول توسط طراحان حرفه اي اسباب بازي طراحي شده اند تا كودكان و نوجوانان از بازي لذت ببرند و نتيجه فوق العاده اي را مشاهده كنند.

اسباب بازي لگو مارول

چه بخواهيد لگو بخريد و چه براي فرزندانتان هديه بخريد، بارلي تاي يك لگو مارول را به شما پيشنهاد مي كند. ما تضمين مي كنيم كه لگو مارول مي تواند بهترين هديه براي فرزندان شما باشد. هنگام خريد لگو مارول توجه به كيفيت ساخت آن بسيار مهم است زيرا اگر در خريد لگو مارول به كيفيت آن توجه نكنيد و اگر لگو مارول بي كيفيت بخريد ممكن است بخشي از آن وقتي قطعات را كنار هم مي گذاريد از هم مي پاشند. قطعات آسيب ديده يا لگو به درستي روي هم قرار نمي گيرند.

كيفيت لگو مارول

توجه داشته باشيد كه برندهاي مختلف لگو مارول را با قيمت هاي متفاوتي عرضه مي كنند، ضمن اينكه قيمت اسباب بازي هاي لگو مارول به چند مورد ديگر بستگي دارد كه در ادامه به توضيح آنها مي پردازيم.

- يكي از عوامل اصلي موثر بر قيمت اسباب بازي هاي لگو مارول، كيفيت لگو مارول و انواع آن است.

- از ديگر عوامل موثر بر قيمت لگو مارول مي توان به اندازه و تعداد قطعات لگو مارول اشاره كرد. هر چه اندازه لگو مارول بزرگتر باشد، هزينه بيشتري را براي خريد لگو مارول بايد صرف كنيد.

بهترين لگو مارول

محبوبيت لگو مارول به بسياري از اسباب بازي فروشي ها اين فرصت را داده است كه لگو مارول را عرضه كنند. امروزه تقريبا تمامي فروشگاه هاي لگو انواع آجر لگو مارول را در دسته بندي هاي خود عرضه مي كنند. لگوهاي مارول بسيار محبوب هستند و بسياري از والدين بر اساس علايق و سليقه فرزندانشان لگوهاي مارول را خريداري مي كنند.

با گفتن اين موضوع، ممكن است از خود بپرسيد كه بهترين لگو مارول كدام نوع لگو است؟ براي پاسخ به اين سوال نبايد بگوييم كه برخي از مدل ها بهترين لگو مارول هستند، زيرا هر كدام از مدل هاي لگو مارول طرفداران خود را دارند. اما بايد بدانيد كه بهترين لگو مارول قطعا از بهترين مواد اوليه و لگو با كيفيت بالا ساخته شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۱:۵۲ توسط:sam موضوع:

خريد لگو دايناسور ارزان

خريد لگو دايناسور

لگو دايناسوري يكي از محبوب ترين مدل هاي اسباب بازي لگو براي كودكان است. در ميان لگوهاي موجود در بازار، اسباب بازي هاي لگو لگو در بين كودكان بسيار محبوب است. اگر شما نيز قصد خريد لگو دايناسور براي فرزندان خود را داريد، ابتدا بايد نكات مهمي را در هنگام خريد لگو هاي دايناسوري بدانيد كه در ادامه اين صفحه توضيح خواهيم داد تا بتوانيد دايناسور لگو بسيار زيبايي را انتخاب كنيد كه در هنگام خريد كاملاً مناسب باشد. بازي با سازه هاي لگو مي تواند تاثيرات بسيار مثبتي بر حافظه كودكان شما داشته باشد و قوه تخيل آنها را تقويت كند. پس در خريد اين اسباب بازي هاي بسيار مفيد شك نكنيد.

اسباب بازي لگو دايناسور

اسباب بازي لگو دايناسور معمولاً يكي از انواع لگوهايي است كه پسر بچه ها دوست دارند. همانطور كه مي دانيد لگوها قطعات پلاستيكي كوچكي هستند كه مي توان آنها را به هم متصل كرد و اشكال مختلفي ايجاد كرد. با خريد لگو دايناسور، فرزندان شما مي توانند با اتصال هر يك از اين قطعات پلاستيكي دايناسورهاي مختلفي را بسازند. با اتصال اين بلوك هاي سازنده لگو هاي دايناسوري، كودكان مي توانند لگو هاي دايناسوري بزرگ و كوچك مختلفي را بسازند و ساعت ها با آنها سرگرم شوند. در واقع بازي با لگو دايناسوري باعث توجه و تمركز كودكان روي نقشه بازي مي شود و آنها مي توانند مدل هاي مختلفي از دايناسورها را بسازند.

قيمت لگو دايناسور

اگر قصد خريد دايناسور لگو بزرگ يا كوچك را داريد، معمولا اولين چيزي كه به آن توجه مي كنيد قيمت اسباب بازي هاي دايناسور لگو است. در مورد هزينه دايناسورهاي لگو، اين اسباب بازي ها در مدل ها و اندازه هاي مختلفي توليد و عرضه مي شوند كه هر كدام داراي برچسب قيمتي متفاوتي هستند. با دانستن علايق و علايق فرزندتان، مي توانيد يك دايناسور لگو جذاب براي او بسازيد و به فرزندان خود فرصت بازي و يادگيري در حين بازي را بدهيد.

خريد لگو دايناسور ارزان

بچه هاي شما مي توانند با قرار دادن تكه هاي لگو دايناسورهايي با اندازه ها و شكل هاي مختلف بسازند. علاقه زياد كودكان به خصوص پسران به دايناسورهاي لگو باعث شده تا بسياري از والدين به دنبال دايناسورهاي لگو ارزان قيمت باشند. لگوهاي دايناسور با قيمت هاي متفاوتي عرضه مي شوند و بر اساس واقعي يا تقلبي بودن قيمت گذاري مي شوند.

به شما توصيه مي كنيم: اگر مي خواهيد به جاي انتخاب برندهاي تقلبي و بي كيفيت، دايناسورهاي لگو ارزان بخريد، به دنبال مدل هاي اصلي اين اسباب بازي ها باشيد، اما آنها را از مراكزي تهيه كنيد كه دايناسورهاي لگو را با قيمت پايين مي فروشند. .

دايناسورهاي اصل لگو

با خريد دايناسورهاي لگو اورجينال، كودك شما مي تواند براي مدت طولاني بدون نگراني از جراحات با آنها بازي كند. با توجه به محبوبيت بلوك هاي دايناسور، مدل هاي تقلبي زيادي در بازار وجود دارد. بنابراين توجه به منشا اين محصولات بسيار مهم است. با خريد دايناسورهاي لگو اورجينال پس از مدتي ديگر دايناسورهاي لگو را نخريد زيرا اين لگوها كيفيت بالايي دارند.

اصالت دايناسورهاي لگو يك شركت و برند معتبر است كه اين محصولات را توليد و عرضه كرده است. اين محصول از كيفيت بالايي برخوردار است و از مواد اوليه مرغوب براي ساخت استفاده مي شود بنابراين استفاده براي كودكان حساسيت يا خطر خاصي ايجاد نمي كند. پس در خريد لگو دايناسور به اصالت آن دقت كنيد و از يك مركز معتبر خريد كنيد.

فروش لگو دايناسور

امروزه با توجه به گسترش دايناسورهاي لگو، فروشگاه هاي زيادي در زمينه فروش دايناسورهاي لگو فعاليت مي كنند، زيرا مي دانند كه اين نوع لگو فروش خوبي دارد و سودآور خواهد بود. اسباب‌بازي‌هاي دايناسور لگو در شكل‌ها و اندازه‌هاي مختلفي توليد مي‌شوند، از اين رو فروشگاه‌ها اين نوع اسباب‌بازي‌ها را در فروشگاه‌هاي خود قرار مي‌دهند تا بتوانند به علايق كودكان مختلف پاسخ دهند.

محبوبيت دايناسورهاي لگو باعث شده است كه بسياري از فروشگاه هايي كه قبلا به صورت فيزيكي در قسمت فروش دايناسور لگو كار مي كردند، برخي از فعاليت هاي خود را به صورت آنلاين به منظور فروش اقلام بيشتر منتقل كنند. البته قبل از خريد دايناسورهاي لگو در اين فروشگاه ها از اصل بودن آن ها مطمئن شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۳۰:۲۷ توسط:sam موضوع:

طراحي سايت حرفه‌اي در شيراز

# طراحي سايت حرفه‌اي در شيراز

 

اگر به دنبال راهي براي افزايش ديدگاه و جذب مشتري براي كسب و كار خود هستيد، يكي از بهترين راه‌ها داشتن يك سايت حرفه‌اي است. سايت شما نماينده شخصيت و برند شما در فضاي مجازي است و بايد با كيفيت و زيبايي طراحي شده باشد. اما چگونه مي‌توانيد يك سايت حرفه‌اي در شيراز داشته باشيد؟

 

## خدمات طراحي وب‌سايت در شيراز

 

براي داشتن يك سايت حرفه‌اي، شما نياز به يك تيم حرفه‌اي داريد. تيمي كه با تجربه و مهارت در زمينه طراحي وب‌سايت باشد و بتواند نيازها و اهداف شما را درك كند. تيم ما از بهترين طراحان سايت در شيراز تشكيل شده است و با استفاده از تكنولوژي‌هاي روز طراحي سايت در شيراز را انجام مي‌دهد. ما با شما همكاري مي‌كنيم تا سايت شما را با رعايت استانداردهاي سئو، سرعت، امنيت، رابط كاربري و قابليت ويرايش آسان طراحي كنيم.

 

## طراحي سايت با قيمت مناسب در شيراز

 

طراحي سايت حرفه‌اي نبايد هزينه‌بر باشد. ما با توجه به بودجه و نوع كسب و كار شما، پلان‌هاي مختلف طراحي سايت را به شما پيشنهاد مي‌دهيم. شما مي‌توانيد با قيمت منصفانه و پرداخت نقد و اقساط، يك سايت حرفه‌اي در شيراز داشته باشيد. همچنين، ما به شما تضمين كيفيت و رضايت مشتري را مي‌دهيم و در صورت عدم رضايت، هزينه را به شما بازگردانده يا سايت را تغيير مي‌دهيم.

 

## نمونه‌كارهاي طراحي سايت در شيراز

 

براي ديدن نمونه‌كارهاي ما در زمينه طراحي سايت در شيراز، مي‌توانيد به وب‌سايت ما مراجعه كنيد. در اينجا، شما مي‌توانيد از طراحي سايت‌هاي مختلف براي صنايع و حوزه‌هاي مختلف مانند خدمات، تجارت، آموزش، فرهنگ و هنر، سلامت و زيبايي و غيره باخبر شويد. همچنين، مي‌توانيد نظرات مشتريان راضي ما را بخوانيد و با ما تماس بگيريد.

 

## تماس با ما

 

اگر علاقه‌مند به داشتن يك سايت حرفه‌اي در شيراز هستيد، مي‌توانيد با ما تماس بگيريد. ما در اسرع وقت با شما تماس خواهيم گرفت و به شما مشاوره رايگان خواهيم داد. همچنين، مي‌توانيد از طريق فرم تماس يا ايميل با ما در ارتباط باشيد. منتظر شنيدن صداي گرم شما هستيم.

 

https://www.diigo.com/item/note/aalto/oj08?k=3db30ac01604d599ad76e6b93c7c20cd

https://telegra.ph/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AC%D8%B0%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B1-1402----%D8%AA%DB%8C%D9%85-%D8%B1%D8%A7%D9%87%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%88%D8%A8-07-15

https://www.merchantcircle.com/blogs/ubaid214-griffithville-ar/2023/7/-2023/2512092

https://unitedkingdom13.blogspot.com/2023/07/blog-post_15.html

https://penzu.com/p/313e39dc11aff713

https://www.evernote.com/shard/s706/sh/ebd7f8a0-6214-9e17-2159-6571414c8eb8/nqOC2WWtwhVw4zUiTVcmHM5p9m9hE0OfxzlmOB106rpahS5xwhyBsKWXpw

https://sites.google.com/view/sdfdfdffss/home

https://www.dailystrength.org/journals/trhy-syt-dr-shyrz-hrfh-y-khramd-b-qymt-ly-2023

https://able-grain-bd9.notion.site/eb15d5d3c37049e6b8fb45b28ad43b61?pvs=4

https://app.box.com/s/hdy36edxerk8nyd54qu6nratdwdcgv4p

https://zenwriting.net/ubaid214/khdmt-trhy-tym-bzrg-rhkhrhy-wb

https://site-3011809-3751-3842.mystrikingly.com/blog/2023


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۵۷:۰۰ توسط:sam موضوع:

سرور HP DL380 G10 Plus

سرور HP DL380 G10 Plus


بررسي مشخصات سرور HP DL380 G10 plus

مشخصات خريد سرور DL380 Gen10 Plus نشان مي دهد كه از جمله  با كارايي بالا است. شما مي توانيد نهايت سرعت و امنيت را در اين سرور مشاهده كنيد. اين سرور براي انواع كاربردها از ذخيره سازي گرفته تا محاسبات سنگين به خوبي عمل مي كند و به خاطر وجود درگاه هاي4.0 PCIe از قابليت گسترش بسيار بالايي برخوردار است. همچنين داراي قابليت مقياس پذيري و دسترسي پذيري بالاي اين نوع سرور باعث شده تا براي كارهاي سنگين و سخت از آن استفاده شود.  در ضمن به راحتي با محيط هاي مختلف داراي سازگاري بوده و بدون نگراني مي توان در شرايط مختلف از آن استفاده نمود.

 

https://tshfidar.com/product-category/hp-servers/

 

 

از جمله پردازنده هايي كه در اين سرور به كار فته و باعث افزايش قدرت و توانايي اين نوع سرور شده است مي توان به Intel® Xeon®  اشاره نمود. اين پردازنده هاي قوي جز پردازنده هاي نسل سوم مي باشند. همچنين سرور فوق با ارائه درگاه هاي PCIe Gen4  باعث شده تا سرعت انتقال داده ها و توان عملياتي شبكه به ميزان بالايي افزايش پيدا كند.

جالب است بدانيد كه اين سرور قابليت قرار دادن هارد در ميانه شاسي را هم دارد. از ديگر قابليت هاي اين سرور استفاده از ILO 5.0 است، اين نسخه از ilo از آخرين تكنولوژي هاي روز دنيا بهره مي برد و از سرعت و امنيت بسيار بالايي برخوردار است.

 

c1_6ndx.jpg

 

مشخصات سرور HP DL380 G10 Plus

سرور HP DL380 G10 Plus داراي برخي از ويژگي هاي خاص است كه با سرورهاي ديگر از جمله سرورhp dl380 g10  متمايز شده است. از جمله اين ويژگي ها مي توان به موارد زير اشاره نمود:

  • قابليت پشتيباني از پردازنده هاي Intel Xeon Scalable  در مدل هاي مختلف از جمله مدل هاي Gold 6000 تا Silver را دارد.
  • مي تواند از كنترلرهاي  HPE Smart Array Trimodal (NVMe/SAS/SATA). پشتيباني كامل داشته باشد.
  • از درگاه هاي  PCIe نسل چهارم پشتيباني مي كند كه پهناي باند و سرعت بيشتري نسبت به درگاه هاي قبلي دارند.
  • به خوبي از كارت هاي شبكه OCP 3.0 پشتيباني انجام مي دهد.
  • از شتابدهنده محاسباتي ?? گيگابايتي NVIDIA T4 نيز پشتيباني انجام مي دهد.

در واقع مي توان گفت كه استفاده از سرور HP DL380 G10 Plus يك انتخاب درست براي استفاده در شرايط كاري سخت و دشوار است. به همين جهت اين نوع سرور طرفداران بيشتري دارد.

 

انواع سرور HP DL380 G10 plus

انواع سرور HP DL380 G10 Plus، بر اساس تعداد هارد و اندازه آنها مشخص مي شود. در اين سرور از هارد هاي اندازه كوچك و بزرگ مي توان استفاده كرد. كه به هاردهاي اندازه كوچك SFF، و هاردهاي اندازه بزرگ LFF مي گويند. در ادامه چند مورد از انواع اين مدل از سرور را اشاره مي كنيم:
• Hpe dl 360 g10 plus 8 sff
•  اچ پيdl380 g10 plus 24sff
•  اچپي dl380 g10 plus 8lff
• dl 380 g10 plus 12 lff

 

محصولات مرتبط : ” سرور HP DL380 G9 ”

 

كانفيگ سرور HP DL380 G10 plus

كانفيگ سرور HP DL380 G10 plus از جمله موارد مهمي است كه در كاركرد سرور تاثير زيادي دارد. مثلا اگر سرور را براي ذخيره سازي استفاده مي كنيد در كانفيگ از هارد بيشتر، و اگر براي پردازش داده ها از سرور استفاده مي كنيد از پردازنده با قدرت بالا در كانفيگ بكار برده مي شود. در كانفيگ اين سرور مي توان از هارد هاي NVMe كه سرعت بالايي دارند، مي توان استفاده كرد. در اين سرور از پردازنده هاي اينتل تا 40 هسته مي توان بكار برد. براي تامين برق اين سرور شما مي توانيد از منبع تغذيه با توان هاي 800 وات تا 1600 وات استفاده كنيد.

 

پردازنده سرور HP DL380 G10 plus

پردازنده اين سرور از نسل سوم پردازنده هاي خانواده Intel Xeon Scalable است كه انواع مختلفي دارند، از انواع آنها مي توان به پردازنده هاي پلاتينيوم، گلد و سيلور زئون اينتل اشاره كرد. اين سرور داراي دو سوكت پردازنده است كه مي توان از cpu زئون اينتل سري پلاتينيوم تا 40 هسته، سري گلد تا 32 هسته و سري سيلور تا 20 هسته استفاده كرد. هر پردازنده مي تواند تعداد 16 اسلات رم را پشتيباني كند، كه در مجموع هر دو پردازنده مي توانند 32 اسلات رم را مديريت كنند. كه البته در انتخاب فركانس رم ها بايد به مدل پردازنده نصب شده روي سرور دقت شود.

 

 

معرفي سرور HP DL380 G10 Plus

سرور HP DL380 G10 Plus براي اينكه فرايند مديريتي را آسان تر كرده و داراي زير ساخت هاي مناسب براي ايجاد پلتفرم هاي ابري و هيبريدي دارد كاربردي بوده و مورد استفاده قرار مي گيرد.

اين نوع سرور داراي مكانيزم هوشمندي است كه در كنار اينكه زمان نگهداري از سرور را كاهش مي دهد، زمان استقرار را نيز از هفته ها به روزها كاهش داده و به مراقبت از سرور مي پردازد.

سرور داراي HPE InfoSight است كه باعث شده زير ساخت هاي سرور به صورت مداوم بررسي شود و در صورت بروز اشكال سريعا گزارشي را براي كارشناس سرور ارسال نمايد. با توجه به ويژگي هايي كه سرور HP DL380 G10 Plus دارد باعث شده تا در محيط هاي كاري تركيبي و همچنين محيط هاي مبتني بر ابر تركيبي و … به راحتي فعاليت داشته باشد.

رم سرور hp dl380 g10 plus

رم سرور HP DL380 G10 plus از نوع رم هاي ddr4 تا فركانس MT/s3200 است، كه سرعت بالايي در انتقال اطلاعات دارد و باعث افزايش سرعت كلي سرور مي شود. اين سرور همانطور كه گفته شد در مجموع 32 اسلات رم دارد كه حداكثر ظرفيتي كه رم ها مي توانند داشته باشند، در صورت استفاده از رم هاي نوع LRDIMM، 8 ترابايت است. كه شما مي توانيد متناسب با نياز كاري خود ميزان ظرفيت رم سرور را انتخاب كنيد.

 

 

قيمت سرور Gen10 Plus

سرور HP DL380 G10 plus از انعطاف بالايي برخوردار است و شما مي توانيد متناسب با بودجه يا نياز خود آن را تغيير دهيد. اگر در ابتدا مي خواهيد هزينه كمتري صرف كنيد مي توانيد از پردازنده هاي با هسته كم و از رم هاي با ظرفيت پايين استفاده كنيد. و اگر مي خواهيد از اول يك سرور قدرتمند داشته باشيد كه تا چند سال نياز به ارتقا نداشته باشد، مي توانيد از پردازنده هاي سري پلاتينيوم با تعداد هسته بالا و رم با حداكثر ظرفيت، در كانفيگ سرور خود استفاده كنيد. از اين رو خريد سرور dl380 g10 براي شما بسيار آسان خواهد بود. همچنين با توجه به اينكه مصرف برق اين سرور بسيار بهينه شده است، در هزينه هاي شما نيز صرفه جويي خواهد شد.

خريد سرور hp dl380 g10 plus

براي اينكه بتوانيد يك سرور مناسب خريداري كنيد بايد قبل از اقدام به خريد اطلاعات كامل و دقيقي در مورد آن به دست آوريد. براي همين مي توانيد از طريق پشتيباني سايت تجهيز شبكه فيدار براي به دست آوردن اطلاعات اقدام كنيد. همچنين جهت خريد سرور را ميتوانيد از فروشگاه تجهيز شبكه فيدار با بهترين قيمت و كيفيت خريداري نماييد.

 

وضعيت پشتيباني از حافظه اصلي در سرورهاي HPE ProLiant Gen10 Plus

هر پردازنده اي مي تواند از 16 اسلات رم كه در سرور وجود دارد  پشتيباني كند. اگر دو پردازنده در يك سرور نصب شود قابليت پشتيباني از 32 اسلات رم را خواهد داشت. در اين صورت حافظه اصلي با DDR4 و باس 3200 خواهد بود.

اگر از حافظه هاي LRDIMM استفاده كنيد تا حداكثر 8 ترابايت و قرار دادن 32 اسلات ماژول 256 گيگابايتي و در صورتي كه از RDIMM استفاده كنيد حداكثر تا 2 ترابايت با قرار دادن 32 اسلات رم ماژول 64 بيتي در اختيار خواهيد داشت.

همچنين استفاده از حافظه هاي Intel Optane Persistent Memory نيز تا حداكثر 8 ترابايت حافظه اصلي با قرار دادن 16 اسلات رم و 512 گيگابايتي در اختيار خواهيد داشت.در اين سرور نوع حافظه HPE DDR4 SmartMemory, Registered (RDIMM)  مي باشد كه اطلاعات كامل در مورد نوع حافظه ها و ويژگي آن ها در جدول زير قرار داده شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۲:۰۵ توسط:sam موضوع:

تكنولوژي تا چه ميزان در تشويق براي ورزش كردن موثر است؟

تكنولوژي تا چه ميزان در تشويق براي ورزش كردن موثر است؟

امروزه چيزي كه قابل انكار نيست سرعت بسيار زياد پيشرفت تكنولوژي در جهان است. سال ها قبل شايد مدت ها طول مي كشيد كه دستگاهي با ويژگي ها و امكانات جديد وارد بازار شود و اگر اين دستگاه در اصطلاح باگ يا اشكالي داشت مدت ها هم طول مي كشيد كه روش حل مشكل ايجاد شده پيدا شود و نسخه ي اصلاح شده ي دستگاه مورد نظر عرضه گردد. اما در حال حاضر تقريبا هر روز شاهد حضور يك تكنولوژي تازه و گجت هاي مرتبط با آن در بازار كالاهاي هوشمند هستيم.

تقريبا هر كاري كه بشر پيش از اين مجبور بود به صورت دستي و با صرف انرژي و زمان زياد آن را انجام دهد، امروز به وسيله ي دستگاهي هوشمند آسان سازي شده است. بايد به خاطر داشته باشيم، افزايش جمعيت، تورم، و مواردي از اين دست محدوديت هايي را به زندگي انسان امروز اضافه كرده اند كه نياز به دستيار هاي كمكي را پر رنگ تر از گذشته كرده است.

افراد زيادي در جامعه از اضافه وزن، درد مفاصل، ضعف ماهيچه ها و ... گلايه مي كنند و زماني كه كارشناسان ورزش كردن را راه حل نهايي دانسته و به آن ها پيشنهاد مي كنند با پاسخ هايي از قبيل: نداشتن وقت براي نام نويسي در باشگاه هاي ورزشي، هزينه ي بالاي كلاس ها، آلودگي هواي شهر ها، دسترسي نامناسب به فضاهاي عمومي مانند پارك و ... مواجه مي شوند.

خبر خوب اين است كه پيشرفت تكنولوژي توانسته ورزش كردن را براي كاربران ساده و كم هزينه تر كند، به طوري كه افراد مي توانند يك باشگاه كوچك در خانه ي خود داشته باشند، با دستگاه هاي هوشمند مخصوص ورزش كنند و حتي علايم سلامتي خود را بسنجند.

شركت شيائومي كه يكي از كمپاني هاي مشهور و پر كار در زمينه ي گجت هاي هوشمند است، لوازم ورزشي و باشگاهي متعددي را وارد بازار كرده كه مخاطبان زيادي به آن ها جذب شده اند، در اين مطلب قصد داريم بررسي كنيم كه شيائومي چه تجهيزات هوشمندي براي ورزش كردن توليد كرده است.

ورزش با محصولات شيائومي

شيائومي محصولات خود در اين زمينه را در دو دسته ي اصلي توليد مي كند. اولي لوازم ورزشي است كه در ميان آن ها مي توان محصولاتي چون: دوچرخه شيائومي، تردميل شيائمي، دمبل و ... را يافت و دسته ي دوم گجت هاي سلامتي است كه ساعت ها و مچ بند هوشمند شيائومي، ترازو هوشمند و ....نماينده هاي اين لاين هستند.

علاوه بر اين ها شيائومي با طراحي اپليكيشن MIUI Health امكان ثبت داده ها در هنگام ورزش و بررسي عملكرد كاربران را فراهم نموده است و اطلاعاتي مانند: ضربان قلب، اكسيژن خون، كالري سوزانده شده و ... نيز با توجه به سنسورهايي كه در دستگاه مورد نظر استفاده شده در دسترس كاربران قرار مي گيرند.

البته اين ها تنها خلاقيت هاي شيائومي براي تشويق افراد به ورزش نيست، در اين راستا شيائومي لوازم ورزشي اي مانند دمبل هاي هوشمند را در اختيار كاربران قرار داده كه با استفاده از آن ها ورزش كردن تبديل به يك تفريح و بازي مي شود، در واقع كاربر در اپليكيشن بايد مراحل مختلف را طي كرده و امتياز جمع كند.

اگر خوب به امكانات جديدي كه تكنولوژي در اختيار ما قرار داده نگاه كنيم، متوجه خواهيم شد كه امروزه تقريبا هيچ بهانه اي براي ورزش نكردن وجود ندارد. در ادامه ي مطلب چند دستگاه ورزشي و گجت سلامتي شيائومي را به اختصار معرفي مي كنيم.

دوچرخه شيائومي مدل Himo V1

ظاهر اين دوچرخه شيائومي قدري با دوچرخه هاي معمولي فرق دارد، چرخ ها قدري كوچكتر و بدنه محدود تر طراحي شده است اما استفاده از آلياژ آلمينيوم براي ساخت بدنه سبب مي شود تا اين دوچرخه بتواند در برابر ضربه مقاومت خوبي داشته باشد و وزن حدود 100 كيلوگرم را تحمل كند.

در اين محصول امكان تنظيم ارتفاع زين وجود دارد اما با اين حال براي افرادي با حداكثر قد 180 سانتي متر مناسب است. يكي از ويژگي هاي جذاب اين دوچرخه شيائومي امكان تا كردن آن است، تا كردن اين دوچرخه بسيار آسان است و حدودا 20 ثانيه طول مي كشد، امكان تا شدن در كنار وزن سبك حدود 16 كيلوگرم اين محصول امكان حمل آسان آن را در خودرو فراهم مي كند.

اين دوچرخه جذاب داراي يك LCD كوچك بر روي فرمان است كه افراد مي توانند اطلاعاتي مانند سرعت و مسافت طي شده را در آن مشاهده كنند. قدرت موتور دوچرخه شيائومي 250 وات است و موتور در مواقع لزوم به كمك ركاب زدن مي آيد و طي كردن مسير را آسان تر مي كند، علاوه بر آن استفاده از سيستم ترمز كاليپر سبب مي شود عملكرد ترمز ها حتي در سطوح لغزنده نيز بسيار خوب باشد.

كاربران مي توانند از طريق بلوتوث به اپليكيشن وصل شده و اطلاعات را در آن نيز بررسي كرده و دوچرخه خود را كنترل كنند. دوچرخه شيائومي مدل Himo V1 انرژي مورد نياز خود را از طريق يك باتري 1860 ميلي آمپر ساعتي تامين مي كند كه مي توان آن را شارژ كرد.

تردميل شيائومي مدل TRR1SC

اين ترميل شيائومي از آن محصولاتي است كه براي استفاده در فضاهاي محدود بسيار مناسب است، هم وزن تردميل كم است و هم طوري طراحي شده كه دسته ها به راحتي جمع شوند تا در زير تخت يا كنار كمد جاي گيرد. افراد بين 14 تا 60 سال با حداكثر وزن 110 كيلوگرم مي توانند از اين محصول استفاده كنند.

بدنه ي تردميل شيائومي از آلياژ آلمينيوم ساخته شده و در برابر ضربه و خط و خش مقاومت خوبي دارد، علاوه بر آن تسمه اي كه كاربران بر روي آن راه مي روند نيز از پلاستيك EVA ساخته شده تا چسبندگي مناسبي داشته باش و از ليز خوردن و زمين خوردن جلوگيري شود.

موتور قدرتمند تردميل شيائومي مدل TRR1SC قادر است سرعتي در بازه ي 0.5 تا 12 كيلومتر بر ساعت را توليد كند. در واقع از اين واكينگ پد مي توان هم براي راه رفتن و هم براي دويدن استفاده كرد. افراد مي توانند سرعت خود را با استفاده از ريموت كنترل يا گوشي هوشمند تنظيم كنند اما تند كردن قدم ها در قسمت جلوي تسمه و كند گام برداشتن در قسمت عقبي آن نيز به طور هوشمند اين عمليات را انجام مي دهد.

اطلاعاتي مانند سرعت و مسافت طي شده بر روي LCD قرار گرفته روي دسته نمايش داده مي شود اما امكان دسترسي به اين اطلاعات از طريق اپليكيشن نيز وجود دارد.

مچ بند هوشمند شيائومي مدل MI Band 7

مي بند 7 يكي از پر فروش ترين مچ بند هاي هوشمند شيائومي است كه توانسته فروش بسيار قابل توجهي را در سرتاسر جهان داشته باشد. اين دستبند سلامتي داراي نمايشگر با كيفيتي است كه نسبت به نسل قبلي حدود 25 درصد بزرگ تر شده است و اين صفحه نمايش جذاب قادر به ارائه كيفيت خوب 490 در 192 پيكسل و روشنايي مناسب 500 نيت خواهد بود.

افراد مي توانند با استفاده از امكانات جذاب رابط كاربري صفحه ي نمايشگر خود را شخصي سازي كنند. اين مچ بند هوشمند شيائومي از 120 حالت ورزشي مختلف پشتيباني مي كند و داراي سنسور هاي مانند: سنجش ضربان قلب، اندازه گيري اكسيژن خون، سنسور حركت و .... است.

اين گجت سلامتي انرژي مورد نياز خود را از طريق يك باتري 180 ميلي آمپر ساعتي تامين مي كند كه در طول يك استفاده ي معمول حدود 15 روز دوام خواهد داشت.

/

https://checkpointforarts.com/activity/p/873347 /

https://www.pedicure.com/activity/p/459712 /

https://www.thegclan.com/activity/p/16117 /

http://sqworl.com/wzre53

https://homespot.my/activity/p/208560 /

http://www.tudorlodge8886.org.uk/staging/activity/p/784249 /

https://www.quora.com/profile/Ahmed-Ahmedali-4/https-xiaomicity-com-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%87-%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%D9%87-%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%DA%AF

https://cascade.org/node/6583?page=270

https://theanalyticalscientist.videomarketingplatform.co/ensuring-data-quality-and


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۰۱:۲۰ توسط:sam موضوع:

قطعا عاشق لگو هاي بتمن مي شويد

خريد لگو بتمن

اسباب بازي هاي لگو يكي از بهترين اسباب بازي هاي كودكان است كه نه تنها كودكان را سرگرم مي كند، بلكه به تقويت خلاقيت و رشد ذهن كودكان نيز كمك مي كند. اسباب بازي لگو بتمن يكي از محبوب ترين اسباب بازي هاي فكري در بين كودكان و نوجوانان است. البته ناگفته نماند كه بتمن يكي از شخصيت هاي محبوبي است كه كودكان از آن پيروي مي كنند. در ادامه اطلاعاتي در مورد خريد لگو بتمن و ويژگي هاي اين اسباب بازي ارائه خواهيم داد.

اسباب بازي لگو بتمن

لگو بتمن از چندين قطعه پلاستيكي ذوب شده تشكيل شده است كه به يكديگر متصل شده اند تا شخصيت بتمن را ايجاد كنند. به طور كلي لگو به قطعاتي اطلاق مي شود كه مانند يك پازل يكديگر را كامل مي كنند و در نهايت شخصيت خاصي مانند بتمن را خلق مي كنند.

بچه ها با ساختن اين شخصيت محبوب با دستان خود هيجان زيادي را تجربه مي كنند و نتيجه براي آنها بسيار خوشايند خواهد بود. به همين دليل خريد لگو بتمن براي كودكان جذابيت بيشتري نسبت به خريد اسباب بازي هاي آماده اين شخصيت دارد. مي توانيد براي فرزند دلبندتان يك اسباب بازي لگو بتمن بخريد و به او كمك كنيد تا خلاقيت ذهني خود را توسعه دهد.

قيمت لگو بتمن

قيمت اسباب بازي هاي لگو بتمن بسيار بسيار متفاوت است و به عوامل مختلفي بستگي دارد. براي مثال عواملي مانند كيفيت لگو، برند سازنده، سايز لگو و ... از مهم ترين عوامل تاثيرگذار بر قيمت لگو بتمن هستند.

اگر قصد خريد لگوهاي بتمن بزرگ يا لگوهاي پيچيده بتمن را داريد، بايد هزينه بيشتري بپردازيد. اما اگر قصد خريد لگو بتمن ارزان را داريد، مي توانيد لگو هاي بتمن كوچك و ساده را با قطعات كمتر انتخاب كنيد.

فروشگاه اينترنتي لگو بتمن

يكي از بهترين راه ها براي خريد محصولات اورجينال لگو بتمن، خريد اينترنتي اين محصول مي باشد. در اين صورت مي توانيد با خريد مدل هاي مختلف اسباب بازي لگو بتمن در سايزهاي بزرگ و كوچك، در وقت و هزينه خود صرفه جويي كنيد. در واقع فروشگاه هاي اينترنتي طيف وسيع تري از مدل ها را نسبت به فروشگاه هاي فيزيكي دارند و معمولا قيمت اسباب بازي هاي لگو بتمن در اين فروشگاه ها ارزان تر است.

قطعا عاشق لگو هاي بتمن مي شويد

بتمن به عنوان يكي از ابرقهرمانان محبوب براي همه كودكان و نوجوانان شناخته مي شود. اين شخصيت معروف حتي در فيلم هاي مختلف به ايفاي نقش مي پردازد و توجه بزرگترها را به خود جلب كرده است. اين موضوع فرصتي را براي توليدكنندگان ايجاد كرد تا با ساخت اسباب بازي از شخصيت ها، فروش خود را افزايش دهند. كمپاني لگو سعي كرد اين ايده را ادامه دهد، به همين دليل است كه امروزه مي توانيد انواع مختلف لگوهاي بتمن را مشاهده كنيد.

در واقع لگوهاي بتمن جزو پرطرفدارترين انواع لگوها به خصوص براي پسران هستند. بچه ها روياي اين لگوها را مي بينند و خود را در كفش هاي ابرقهرماني بتمن تصور مي كنند. اين مشكل باعث شده تا افراد زيادي تمايل به خريد لگو بتمن با قيمتي مناسب و مقرون به صرفه داشته باشند. اگر به فكر خريد لگو بتمن اصل هستيد، مي توانيد براي خريد اين محصول با قيمت ارزان به مراكز معتبر فروش لگو بتمن مراجعه كنيد. همچنين مي توانيد لگوهاي بتمن ساده و كوچكتر را نيز خريداري كنيد.

لگو بتمن اصل

بسياري از توليدكنندگان از محبوبيت اين مجموعه لگو استفاده كرده و در حال ساخت لگوهاي بتمن تقلبي هستند. بسياري از والدين نمي توانند تفاوت بين لگوهاي بتمن واقعي و تقلبي را تشخيص دهند و لگوهاي تقلبي بخرند، اما پس از مدتي متوجه مي شوند كه لگوها بي كيفيت هستند و ممكن است قطعات آن بشكنند. به همين دليل خريد لگو بتمن يك امر ضروري است. براي اين منظور بايد براي خريد لگو بتمن اصل به فروشگاه ها و مراكز معتبر لگو بتمن مراجعه كنيد.

اين مركز فقط لگوهاي توليد شده توسط برندهاي معروف و شناخته شده را به مشتريان ارائه مي دهد. بنابراين مي توانيد مطمئن باشيد كه لگو بتمني كه براي كودك خود مي خريد بهترين كيفيت است و به راحتي آسيب نمي بيند. به اين ترتيب بعد از مدتي ديگر مجبور نخواهيد بود لگو بتمن ديگري بخريد و بچه هايتان براي مدت طولاني از آن استفاده خواهند كرد.

ساختني لگو بتمن

امروزه توليدكنندگان اسباب بازي هاي لگو را در مدل هاي مختلف توليد و عرضه مي كنند تا نياز كودكان با سليقه هاي مختلف را برطرف كنند. به همين دليل است كه انواع مختلف لگو را در بازار مي بينيد. يكي از مدل هاي محبوب لگو، بتمن لگو است. همانطور كه قبلا اشاره كرديم، اين لگو داستان يكي از قهرمانان مورد علاقه كودكان را روايت مي كند. بسياري از كودكان علاقه زيادي به شخصيت هاي بتمن دارند و به همين دليل بازي با بتمن لگو ممكن است گزينه خوبي براي آنها باشد.

ساخت بلوك هاي بتمن لگو براي سنين مختلف طراحي شده است و شما با توجه به سن كودك خود، مناسب ترين لگو بتمن را براي كودك خود دريافت خواهيد كرد. البته ارزش دارد قبل از خريد با فرزندتان در مورد طعم آجر لگو صحبت كنيد تا لگو مورد علاقه اش را پيدا كنيد و او را با اين بازي سرگرم كنيد.

مزاياي بازي با لگو بتمن

همانطور كه در قسمت هاي قبل گفتيم، خريد اسباب بازي لگو بتمن مي تواند يكي از بهترين خريدها براي بچه ها باشد. اين اسباب بازي فوايد زيادي هم از نظر جسمي و هم از نظر روحي براي فرزندان شما دارد. در اينجا برخي از مهمترين مزاياي خريد و بازي با لگوهاي بتمن آورده شده است:

- تقويت هوش و خلاقيت

- افزايش اعتماد

- تقويت مهارت هاي حركتي

- مديريت ذهن و افكار

- توسعه مهارت هاي اجتماعي

- بهبود هماهنگي دست و چشم

- يادگيري به خرد مي انجامد

- آموزش هندسه و رياضيات

- تقويت تفكر سه بعدي

- تقويت قوه تخيل

لگو بتمن براي چه سني مناسب است؟

در حال حاضر انواع مختلفي از اين نوع لگو در بازار وجود دارد كه هر كدام براي سنين خاصي طراحي شده اند. برخي از انواع اين لگوها مخصوص كودكان هستند و قطعات آن به راحتي به هم متصل مي شوند. اما لگوهايي كه براي نوجوانان يا حتي گروه سني بزرگسالان طراحي شده اند، پيچيده تر هستند.

البته خريد لگو بتمن فقط براي كك نيست و همه افراد مي توانند براي رشد فكري خود اين لگو را خريداري كنند. بنابراين مي توانيد انواع لگو بتمن را براي گروه هاي سني مختلف خريداري كنيد و محدوديتي در اين زمينه وجود ندارد. توجه داشته باشيد كه اسباب بازي هاي لگو بتمن براي بزرگسالان قيمت بيشتري نسبت به مدل هاي مناسب براي كودكان دارند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۰۵:۱۱ توسط:sam موضوع:

طراحي وبسايت و ساخت سايت تيم راهكارهاي وب

 

طراحي وبسايت و ساخت سايت تيم راهكارهاي وب

 

در طراحي وبسايت و ساخت سايت يك وبسايت تشكيل شده است فايلها و تصاوير مختلف كه توسط طراح سايت ايجاد و بارگذاري ميگردد ،كه در تعداد مشخصي از فايلها در هر دسته ايجاد ميگردد و براي طراحي سايت صفحه اي خاص مرتب شده اند،مانند چيدن و منظم كردن فايلها و عكسها در كامپيوتر خودمان. صفحه اصلي يا Homa Page يك سايت معمولا" default.htmlيا index.html يا index.htm ناميده ميشود ولي با اسمي مختلف نيز مي توان آنها را صدا يا بارگذاري كرد و اين مهم صرفأ بسته به سليقه طراح سايت ما دارد. در طراحي وبسايت و ساخت سايت وقتي يك سايت اينترنتي را تايپ ميكنيم (مثلا" www.npco.net)، مرور گر كامپيوتر ما از طريق Domain ما ما به سراغ Hosting سايت ما ميرود كه اين آدرس آمده است، و براي سافتم آدرسي كه ما از طريق Domain داده ايم را جستجو ميكند اگر فايل يا صفحه ي مورد نظر را در آن وبسايت پيدا كند، اين فايل( يا صفحه) را صدا ميكند و محتويات آنرا نمايش ميدهد . فايل index.html تركيبي مي باشد و متون و تصاوير و عكسها و جداولي كه ما بارگذاري كرده ايم استفاده ميكند .متن مورد نظر در خود سايت موجود مي باشد اين مهم در حالي است كه طراح سايت ما ممكن است مطالب و عكسهاي آن صفحه خاص را در پوشه هاي مختلفي بارگذاري كرده باشد و ممكن است بعضي از نوشته ها وتصاوير يك صفحه به يك پوشه يا صفحه اي ديگر لينك داده شده باشد .(يعني مي توان با كليك روي آن صفحه به آدرس يك صفحه طراحي شده ديگر هدايت شد) اين اطلاعات در يك فضاي ميزباني به نام Hosting وجود دارد كه مجموعأ يك وبسايت را مي سازند.

در ادامه به طور مختصر توضيحاتي در مورد مسائل مربوط به چگونگي طراحي سايت اينترنتي چيست در مدلهاي مختلف اشاره ميكنيم:

 

1. انتخاب يك نام مناسب براي سايت مورد نظر ما

 

2. ثبت Domain name (نام سايت دلخواه) در اينترنت داخلي و خارجي

 

3. طراحي نرم افزار و پنل مديريت محتوا و طراحي گرافيك اختصاصي براي سايت

 

4. خريد هاست و يا سروي هاي ميزباني ويندوز و يا لينوكس بسته به طراحي سايت انجام شده

 

5.بارگذاري سايت طراحي شده بر روي فضاي ميزبانيلينوكس يا ويندوز تهيه شده و افتتاح اوليه سايت

در طراحي سايت به كاربرانتان احترام بگذاريد تا مشتريان بيشتري جذب كنيد!

نرم افزارها و يا در اصطلاح CMS هاي مورد نياز در طراحي وبسايت و ساخت سايت:

تيم بزرگ راهكارهاي وب  websolutiontools.com

شالوده اصلي طراحي سايت و طراحي وبسايت بر اساس Microsoft .NET Framework مي باشد. استفاده از فناوري .NET و يا PHP با انعطاف پذيري، قابليت اطمينان بالا، نوآوري و امنيت مثال زدني خود قابليت هاي بسياري را براي وب مستران وطراحان سايت به وجود مي آورد ، كه از جمله ي آن قابليت مديريت سورس ها، پشتيباني از ماژولها و افزونه ها،همگون شدن با روش انتخابي پروژه و وابسته نبودن به يك زبان برنامه نويسي و برنامه نويس خاص است.ضمن آنكه شالوده و زيرساختهاي نرم افزار .NET و يا PHP به عنوان پايلوت اصلي اجراي يك پروژه طراحي سايت خواهد بود ، امكان استفاده از ابزارهاي كاربردي جانبي ديگري كه سازگار با ويندوز و يا لينوكس هستند را براي مدير سايت بوجود مي آورد استفاده از طراحي سايت هاي ماژولار براي توسعه هاي بعدي خيلي به وب مستران كمك مينمايد .ضمن آنكه هزينه هاي دوباره كاري (reworking) را در زمان بروزرساني هاي و يا توسعه هاي آتي مي كاهد بانك اطلاعاتي MS SQL SERVERو SQL Server دو بانك اطلاعات رايج براي توليد بانكهاي اطلاعاتي هستند

_چرا بايد بررسيهاي و سخت گيريهاي امنيتي براي سايت در نظر گرفت؟

 

مخاطبين اينترنت به هنگام ورود به سايت توسط نرم افزارهاي امنيتي بررسي مي شوند،سپس در صورت تأييد نر م افزار امنيتي سايت به ايشان اجازه داده مي شود تا از امكانات و برنامه هاي سايت استفاده نمايد و در صفحات مختلف سايت طراحي شده برگردد

مدهاي مختلف وبسايت در طراحي وبسايت و ساخت سايت:

سايت ها ي اينترنتي بر اساس كاربرد و زبان برنامه نويسي به چند دسته مختلف تقسيم مي شوند كه عبارت است از:

 

طراحي سايت در كرج (ليست قيمت+مشاوره رايگان) - تابستان 1402

اپليكيشن يا موتور پول سازي ؟ - تيم راهكارهاي وب

تيم راهكارهاي وب - تيم بزرگ ديجيتال ماركتينگ در ايران ?

خدمات سئو SEO به صورت حرفه اي + مشاوره (2023) - راهكارهاي وب

خدمات طراحي سايت | ? طراحي سايت جذاب ، حرفه اي در سال 2023

ده سوالي كه قبل از سفارش سايت بايد از طراح خود بپرسيد - تيم راهكارهاي وب

سئو در اصفهان + (?خدمات سئو و مشاوره حرفه اي سئو) 1402

سايت استاتيك يا ثابت در اصل براي توسعه هاي آتي كاملأ به به طراحي حرفه اي يا نيمه حرفه اي سايت نياز دارند و اصلأ مالكين و مديران آن سايتها نمي توانند مطالب و محتواي آنها را بروز نمايند. زبان برنامه نويسي اينگونه از سايت ها در بيشتر موارد HTML و Java Script ميباشد كه براي همه طراحان سايت بعنوان پيش فرض انتخاب مي شود كه اگر طزاح سايت ما تخصصي تر باشد و يا با يك طراح سايت حرفه اي طرف باشيم معمولأ از CSS نيز استفاده ميكنند از آنجا كه از حجم كمتري از برنامه نويسي دستي و كدهاي اپراتوري در طراحي وبسايت هاي استاتيك استفاده ميگردد، سرعت نمايش در مرورگرها (Loading) بالايي دارا مي باشند. علاوه براين كاهش حجم كدها خوانايي بيشتر سايت توسط موتور هاي جستجوگر را به دنبال دارد.اين موارد سبب بهتر شدن وضعيت آنها با توجه به حجم اينگونه ستينها در موتورهاي جستجوگر از جمله Google عملكرد بهتري از خودشان نشان ميدهد و اين مهم سئو سايت بسيار حائظ اهميت است در ضمن اين گونه سايتها قيمت پايين تري را نسبت به ساير سايت ها كه بهصورت دايناميك و يا با ابزارهاي ديگر توليد مي شند را دارا هستند . بكار گيري طراحان سايت حرفه اي و شركتهاي كهنه كار در اين صنف همانند شركت نونگار پردازش و امثالهم با توجه به آشنائي كامل به اين مهم و اجراي پروژه هاي متشابه زياد در اين حوزه مي تواند ما را به هدفمان از طراحي سايت نزديكتر نمايد و با استفاده از تكنيكهاي روز سئو مي توان اين مهم را بيش از پيش تقويت نيز نمود .

منبع : تيم بزرگ راهكارهاي وب  websolutiontools.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۰۸:۴۲ توسط:sam موضوع: