به بركتِ عشق به بركتِ عشق .

به بركتِ عشق

نوروز فيليمويي، با عاشقانه هاي فيليمو

نوروز فيليمويي، با عاشقانه هاي فيليمو

سريال عاشقانه مي خواهم زنده بمانم به كارگرداني شهرام شاه حسيني و تهيه‌كنندگي محمد شايسته از ? اسفند ?? به‌صورت اختصاصي در فيليمو منتشر شد. اين سريال با حضور ستاره‌هاي سينما و تلويزيون با قصه‌اي در دل اتفاقات پرشمار دهه ?? به سرپرستي مجيد مولايي و به قلم پويا سعيدي و پوريا كاكاوند جان گرفته است.

همچنين تيتراژ‌ سريال مي‌خواهم زنده بمانم را خواننده صاحب سبك عرصه موسيقي همايون شجريان خوانده است. اين سريال داراي دكور متفاوت و نوستالژيكي براي دهه شصتي‌هاست كه تمامي لوكيشن‌ها بازسازي و يا ساخته‌شده‌اند.


y6o7_z5.jpg


درباره سريال جديد مي خواهم زنده بمانم

تجربه چند سال اخير در شبكه نمايش خانگي اين پيش‌فرض را براي مخاطب به وجود آورده كه هر بار بايد منتظر سريالي با مؤلفه‌هاي مشخص و تكرار‌شونده باشد؛ مؤلفه‌هاي متكي بر عناصر عامه‌پسند و ارائه آن‌ها به ساده‌ترين و همه‌فهم‌ترين شكل ممكن. اگر با همين پيش‌فرض به تماشاي سريال مي‌خواهم زنده بمانم برويد و البته با در نظر داشتن سابقه سازندگان آن، احتمالاً غافلگير خواهيد شد، چراكه اين بار با سريالي مواجه هستيم كه در عين گنجيدن در طبقه‌بندي معمول محصولات عامه‌پسند، در متن، اجرا و فضاسازي قدمي روبه‌جلو برداشته و براي غلبه بر چالش‌هاي تازه تلاش كرده است.

نقد و بررسي اپيزود اول سريال مي خواهم زنده بمانم

داستان در دهه شصت آغاز مي‌شود. دوراني كه شرايط جامعه با وضعيت امروز تفاوت‌هاي اساسي و آشكاري داشت و بسياري از رفتارها كه امروزه جزو آزادي‌هاي مدني و عمومي قلمداد مي‌شود، در آن دوران جرم به‌حساب مي‌آمد. ماجرا درباره زوج جواني (با نقش‌آفريني پدرام شريفي و سحر دولتشاهي) است كه در آستانه وصال قرار دارند. پدر دختر (بابك كريمي) راننده كاميون است و اعضاي خانواده براي او يك جشن تولد مخفيانه ترتيب داده‌اند. در ميانه جشن، با دخالت مأمورها معلوم مي‌شود كه دربار كاميون مواد مخدر جا ساز شده و مرد حالا زير تيغ است. تلاش دختر او را به مرد مرموزي به نام شايگان (حامد بهداد) مي‌رساند كه قدرت و نفوذ زيادي دارد و

خط اصلي قصه، كه در ادامه احتمالا پررنگ‌تر خواهد شد، عاشقانه‌اي است كه دست تقدير پيش پاي آن سنگ مي‌اندازد و رابطه را ناممكن مي‌سازد. از شاهكارهاي ادبيات كلاسيك تا رمان‌هاي عامه‌پسند، همين خط داستاني ثابت را داريم اما آنچه به يك اثر غنا و عمق مي‌بخشد، نحوه پرداخت قصه و ميزان عميق شدن در روابط انساني و درونيات شخصيت‌هاست. مي‌خواهم زنده بمانم نيز همين الگو را به‌كار برده و فضايي تازه و متفاوت براي روايت خود برگزيده است. ازيك‌طرف فضاي دهه شصت را داريم كه سريال برخلاف رويكرد آميخته به نوستالژي در فيلم‌ها و سريال‌هاي سال‌هاي اخير، بيشتر به جنبه تيره‌وتار آن پرداخته و از سوي ديگر جنبه‌هاي خيال‌انگيز و دراماتيكي كه در فرع قصه و در تركيب با الگوها ارجاعات سينمايي و حرف‌ها و شايعات مگو از اتفاقات اين نام مجاز نمي باشد و اجتماعي آن سال‌ها شكل گرفته است.

مي‌خواهم زنده بمانم، به كارگرداني شهرام شاه‌حسيني، تهيه‌كنندگي محمد شايسته و سرپرستي نويسندگان توسط مجيد مولايي، به صورت اختصاصي از فيليمو قابل تماشاست. حامد بهداد، سحر دولتشاهي، پدرام شريفي، مهران احمدي، بابك كريمي، آناهيتا درگاهي، آزاده صمدي، علي شادمان، مهدي حسيني‌نيا، امير نوروزي و… در اين سريال ايفاي نقش مي‌كنند.

داستان سريال مي خواهم زنده بمانم

«مي خواهم زنده بمانم»، سريالي در ژانر عاشقانه-خانوادگي و درام به كارگرداني «شهرام شاه حسيني» و تهيه كنندگي «محمد شايسته» و محصول سال 1399 ايران است. قصه اي در دل اتفاقات پرشمار دهه 60 ...

داستان انيميشن ديرين ديرين

ديرين ديرين نام يك مجموعه پويانمايي ايراني در ژانر طنز است كه با كارگرداني و تصويرگري علي درخشي است كه به مشكلات اجتماعي و اقتصادي و زيست محيطي مي پردازد اولين قسمت اين مجموعه مسافرت هاي نوروزي بود. اين مجموعه نخستين بار در نوروز ?? منتشر شد و سريال آن در سال 99 از طريق فيليمو پخش شد. محمدرضا عليمرداني گويندگي تمام قسمت ها و شخصيت هاي اين انيميشن را تا كنون بر عهده داشته است فقط در قسمت هاي رپچه ليدا مومني همراه محمدرضا عليمرداني گويندگي مي كند.

 

درباره كارتون ديرين ديرين

سريال كارتون ديرين ديرين به كارگرداني علي درخشي در سال 1399 ساخته شده است. اين سريال محصول كشور ايران و در ژانر انيميشن و كمدي مي‌باشد. .

به گزارش روابط عمومي فيليمو، سريال طنز «ديرين ديرين» با شعار «احمقانه‏‌ترين سريال ايران»، پس از بررسي رفتاركاربران و ثبت آمار بازديد مخاطبان در هفته اول انتشار، ركورد 3 ميليون و 878 هزار و 73? دقيقه تماشا را ثبت كرده است.
اين پويانمايي به كارگرداني علي درخشي و تهيه كنندگي عبدالحسين و محمد ابوالحسني، به سراغ موضوعات و مشكلات اقتصادي، اجتماعي و زيست محيطي رفته است و محمد رضا عليمرداني (دوبلور، خواننده و بازيگر با سابقه صداپيشگي 23شخصيت اين سريال چون راوي، وي، قرمزاني، قهواني، اينيوعه و …) صداپيشگي تمامي شخصيت‌ها و‌كاراكترهاي اين انيميشن را برعهده دارد.

 

 

همچنين نظرات ثبت‌شده در پلتفرم فيليمو و رفتارشناسي كاربران، نشان از استقبال مردم از سريال‏‌هاي تك‌موضوعي با مدت زمان كوتاه دارد و مجموعه «ديرين ديرين» نيز در ?0 قسمت 20 دقيقه‏‌اي با پخش دو قسمت موردتوجه و رضايت مخاطبان قرار گرفته است.

اين سريال، محصول استوديو پويانمايي نسل انديشه سبز است و روزهاي شنبه و يكشنبه هر هفته از فيليمو پخش مي‌‏شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۱:۲۱ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :