به بركتِ عشق به بركتِ عشق .

به بركتِ عشق

توليد ايران‌خودرو از نيم ميليون دستگاه گذشت

توليد ايران‌خودرو از نيم ميليون دستگاه گذشت

به گزارش مشرق به نقل از ايكوپرس- ايران خودرو امروز ?? اسفند، تحقق شعار جهش توليد را جشن گرفت و توانست با وجود محدوديت‌ها و مشكلات متعدد به واسطه تحريم هاي ظالمانه و بيماري كرونا، به تعهدات خود به جامعه و ذي‌نفعان عمل كند.

اين خودروساز بزرگ كشور كه در حال حاضر بيش از ?? درصد از سهم بازار خودروي سواري كشور را در اختيار دارد، توانسته، عدد توليد امسال را به ?????? دستگاه برساند و با افزايش ?? درصدي توليد در سال جهش توليد،‌ در مقايسه با سال گذشته، علاوه بر ايجاد و حفظ رونق و ثبات در توليد،‌ عرضه به بازار را افزايش داده و نياز مشتريان را تامين كند.

در چند روز مانده به سال ???? و همچنين در طول تعطيلات نوروز، توليد در ايران خودرو ادامه دارد  و كارگران خطوط تكميل‌كاري براي تكميل و تجاري سازي خودروهاي داراي كسري قطعه در محل كار حضور خواهند يافت.

در روزهاي پاياني امسال، بر خلاف سنوات گذشته، قيمت بازار روند كاهشي گرفته و به گفته كارشناسان، به روز رساني تعهدات معوق و اجراي برنامه‌هاي متعدد فروش و افزايش عرضه به بازار، نقش مهمي در ايجاد اين روند داشته است. تعهدات معوق ايران خودرو در ابتداي سال آينده تنها  شش هزار دستگاه مربوط به خودروهاي هايما و ??? اتوماتيك خواهد بود و اين تعداد نيز در ماه‌هاي ابتدايي اين سال به  روزآوري خواهد شد؛ بر همين اساس،‌ اين شركت برنامه ريزي دقيقي براي اجراي طرح‌هاي متنوع فروش در سال آينده تدارك ديده تا مشتريان با خيالي آسوده نسبت به خريد خودرو از كارخانه اقدام كنند.

براي مطالعه ي ادامه ي اين مقاله به سايت خبري مونو نيوز مراجعه كنيد
منبع:مونو نيوز


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۶:۴۰ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :