به بركتِ عشق به بركتِ عشق .

به بركتِ عشق

دسترسي بدون محدوديت مكاني به شماره مجازي

در سالهاي اخير، استفاده از شماره مجازي كارايي بسياري پيدا كرده است و روز به روز به شمار كاربران آن افزوده مي‌شود. بسياري از مشاغل صرف نظر از موقعيت مكاني خود، با استفاده از شماره مجازي با كاربران و مشتريان خود ارتباط برقرار مي‌كنند و روشي نوين براي ايجاد تعامل بكار مي‌رود.

شماره مجازي چيست؟

شماره مجازي به شماره تماسي اطلاق مي‌گردد كه به يك مكان ثابت محدود نيست. به عبارت ديگر، شما مي‌توانيد در ايران ساكن باشيد ولي شماره مجازي كشوري ديگر را در اختيار داشته باشيد. با استفاده از اين شماره‌ها، مي‌توان با تلفن همراه يا ساير نرم‌افزارهاي ارتباطي تماس برقرار كرد.

كاربرد ديگر شماره‌هاي مجازي ايجاد حساب كاربري مي‌باشد. در نظر بگيريد كه شما قصد داريد تا حساب كاربري افتتاح كنيد كه تنها شماره تلفن موقعيت مكاني خاصي را مي‌پذيرد بدين ترتيب و با استفاده از شماره مجازي مي‌توانيد ثبت نام خود را تكميل نماييد.

علاوه بر آن، مي‌توانيد انتخاب كنيد كدام دستگاه‌ها از شماره مجازي تماس بگيرند و در صورت لزوم آن‌ها را تغيير بدهيد؛ اين قابليت براي افرادي كه تمايل دارند تا بصورت ناشناس به فعاليت بپردازند نيز بسيار كمك رسان خواهد بود.

مزاياي استفاده از شماره مجازي

استفاده از شماره مجازي، مزايا و دلايلي مهمي به همراه دارد كه افراد را به بكارگيري آنان ترغيب مي‌كند. به پنج مورد از مهم ترين مزاياي استفاده از شماره مجازي اشاره مي‌كنيم.

aks_9p9k.jpg

دسترسي بدون محدوديت مكاني به شماره مجازي

يكي از قابليت‌هاي مهم كه شماره مجازي فراهم كرده است، پاسخگويي  و دسترسي بدون محدوديت مكاني به اين شماره ها است. در نظر بگيريد، فردي براي فعاليت و كسب و كار از شماره مجازي استفاده كرده است اما امكان دسترسي به محل كسب و كار خود ندارد، با استفاده از اين شماره، مي‌توان پاسخگو بود و با افرادي كه با شما ارتباط برقرار مي‌كنند، تماس داشت.

كسب اعتماد و كاهش هزينه

پيش از ظهور شماره مجازي تماس با مناطق دور هزينه زياد و اضافي را به افراد تحميل مي‌كرد اما امروزه با استفاده از شماره مجازي، بدليل بهره گيري از بستر اينترنت از ايجاد هزينه هاي اضافي و گاه كلان جلوگيري شده است. از طرفي ديگر، دارا بودن شماره مجازي، موجب كسب اعتماد و اعتبار بيشتر از سوي كاربران و مشتريان نسبت كسب و كار شما مي‌شود.

دارا بودن وجه حرفه‌اي تر

يكي از معيارهاي دارا بودن وجه حرفه‌اي استفاده از اطلاعات تماس حرفه‌اي است. استفاده از شماره تماس عادي، آدرس Gmail و ساير اطلاعات تماس معمولي ممكن است حرفه‌اي به نظر نرسد. با بهره گيري از شماره هاي مجازي متعدد مي‌توانيد براي بخش هاي مختلف خدمات خود، مانند پشتيباني، تماس با ما، امكانات و خدمات متفاوت از شماره هاي متعددي استفاده كنيد و ضمن سازماندهي بهينه، خدمات با كيفيت ارائه دهيد و اعتبار بيشتري كسب كنيد.

 

انعطاف‌پذيري شماره مجازي

در همه جاي دنيا مي‌توان از شماره‌هاي مجازي استفاده كرد. قابليت ويژه شماره مجازي موجب شده است تا كاربران بتوانند به سادگي و از طريق نرم‌افزارها و اپليكيشن‌هاي موبايل تماس تلفني با مناطق جغرافيايي دنيا برقرار كنند بدين ترتيب ادعا مي‌شود كه شماره مجازي داراي انعطاف ويژه مي‌باشد.

شماره تلفن‌هاي متعدد

براي بسياري از امورات در اختيار داشتن يك شماره تلفن به تنهايي كارساز نيست. بنابراين نياز است تا از شماره تلفن هاي متعدد استفاده كنيد. در برخي موارد نيز ممكن است داشتن شماره تلفن هاي مختلف با محدوديت همراه باشد، بنابراين شماره مجازي به كمك امده و سبب شده است تا براي فعاليت‌هاي متفاوت، از شماره‌هاي مجازي استفاده كنيد و با استفاده از هزينه مناسبتر از قابليت‌هاي ويژه آن بهره ببريد.

 

https://virtual-number.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۴:۱۴ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :