به بركتِ عشق به بركتِ عشق .

به بركتِ عشق

بطري پلاستيكي

بطري پلاستيكي

رويال پلاستيك توليدكننده انواع بطري پلاستيكي و جار و پت پلاستيكي مي باشد كه محصولات خود را به صورت مستقيم و بدون واسطه به فروش ميرساند. شما مي توانيد محصولات جار و پت مصرفي خود را به صورت عمده از طريق سايت خريد كنيد.

بطري پلاستيكي و جار و پت يكي از محصولات پر طرفدار از نظر مشتريان است و همين موضوع باعث شده كه رويال پلاستيك نگاه ويژه اي براي توليد با كيفيت  بالاي محصولات داشته باشد.

خريد عمده جار و پت

براي خريد عمده انواع پت و جار پلاستيكي در تناژ بالا ميتوانيد براي دريافت تخفيفات بيشتر با كارشناسان فروش شركت تماس بگيريد. 

انواع محصولات يكبار مصرف مناسب براي :

  • ظروف لوكس اسموتي
  • بطري جار و پت مخصوص آبميوه
  • ظروف جار پلاستيكي مخصوص بستني
  • ظروف جار پلاستيكي نوتلا بارها
  • ليوان و ظروف مخصوص قهوه 
  • بطري جار پلاستيكي مخصوص آبميوه بستني 
  • جار پلاستيكي مخصوص آيس پك 
  • پت مخصوص ادويه جات 
  • انواع پت آسان ريز 

بطري بيرون بر

انواع بطري پلاستيكي مناسب براي انواع كاربرد ها را مي توانيد در اين صفحه مشاهده كنيد و براي مشاهده قيمت و يا خريد عمده وارد حساب كاربري خود شويد. رويال پلاستيك توليدكننده  انواع بطري هاي يكبار مصرف مخصوص آبميوه ، بطري سس ، بطري هاي درب دار و بدون درب ، بطري كتابي و …

خريد عمده بطري پلاستيكي

رويال پلاستيك كارخانه توليدكننده بطري پلاستيكي يكبار مصرف مي باشد كه محصولات خود را به صورت عمده به فروش مي رساند. براي خريد عمده بطري دقت كنيد كه قيمت درج شده قيمت يك كارتن كامل از اين بطري ها مي باشد. لذا به تعداد در كارتن محصولات دقت كنيد.

انواع بطري هاي شفاف و غير شفاف داراي كاربرد هاي زير مي باشند :

  • بطري پت مناسب براي استفاده براي آب ميوه ، سركه ، آبليمو و …
  • بطري پت مناسب براي فروش انواع سس، روغن طبيعي و …
  • بطري هاي مناسب براي توليد آب معدني
  • بطري هاي مناسب براي انواع عريقيجات
  • بطري هاي مناسب نوشابه
  • بطري هاي پت چند ليتري
  • بطري هاي كوچك مناسب روغن هاي درماني و عطاري ها

خريد در تناژ بالا

براي خريد در تناژ بالا ، براي دريافت تخفيفات بيشتر مي توانيد از طريق يكي از پل هاي ارتباطي مندرج در سايت با كارشناسان فروش ما صحبت كرده و با تخفيف بيشتر سفارش خود را ثبت نماييد.

همچنين درصورتيكه بطري مورد نظر شما در سايت موجود نميباشد مي توانيد سفارشات خريد خود را به صورت تلفني ثبت نماييد.

بطري پلاستيكي فانتزي

رويال پلاستيك همواره سعي كرده است كه در بين محصولات بطري پلاستيكي پت خود، چندين مدل با طرح فانتزي توليد كند كه بيشترين كاربرد اين بطري ها براي محصولات شكلات و تنقلات كادويي مي باشد. همچنين براي دكور نيز از اين محصولات استفاده مي شود. همچنين در كافه هاي فانتزي نيز براي اينكه بيشتر جلوه فانتزي بودن را به كافه بدهند از بطري هاي پلاستيكي و ظروف يكبار مصرف فانتزي براي سرو استفاده ميكنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۲۶:۵۶ توسط:sam موضوع:

تاثير دراز و نشست بر كوچك شدن شكم و راهكارهاي آن

اين روزها داشتن شكمي صاف و كاهش چربي در ناحيه شكم براي بسياري مثل آرزو شده است. تا انجا كه حاضرند از هر روشي و با هزينه هاي بسيار به سايز دلخواه خود برسند. شايد شما هم به علت تجمع چربي در ناحيه‌هاي خاصي از بدن خود براي مثال چربي شكم و پهلو، پشت بازو، باسن، داخل ران و… وقتي وارد باشگاه مي‌شويد، از مربي مي‌خواهيد كه فقط تمريناتي را به شما بدهد كه روي چربي اين مناطق كار كند. به طور مثال از مربي خود مي خواهيد براي كوچك شدن شكم با دراز و نشست به شما تمرين دهد. در مجموع مي دانيد كه ورزش كردن تنها راه حل واقعي و دائمي خلاص شدن از اين چربي خسته كننده شكم و پهلو است.

 

كوچك شدن شكم با دراز و نشست … آيا اصلاً چربي سوزي به صورت موضعي امكان پذير است؟

 

اين باور كه چربي يك ناحيه خاص بدن را مي توان با ورزش به صورت موضعي كاهش داد، به پژوهشي كه در سال ???? انجام شد برمي‌گردد. اين پژوهش براي اولين بار ادعا كرد كه چربي در مناطقي كه عضله فعال است، به صورت موضعي كاهش مي‌يابد. اما تمامي تحقيقات بعدي تا به امروز به اشتباه بودن اين ادعا اذعان كرده‌اند.

براي مثال تحقيقي در سال ???? انجام شد و در آن تأثير دراز و نشست بر لاغري شكم و كاهش چربي شكم بررسي شد. آزمودني‌ها به دو گروه تقسيم شدند: گروهي كه هفت مدل دراز و نشست را در دو نوبت و در ده تكرار انجام دادند و گروه ديگري كه هيچ ورزشي انجام ندادند. هر دو گروه رژيم غذايي كنترل شده داشتند كه به يك ميزان كالري دريافت مي كردند. بعد از شش هفته نتيجه‌اي كه به دست آمد بسيار جالب بود. گروهي كه تمرينات دراز و نشست را انجام دادند ‌نسبت به گروه دوم كه تمرين نكردند كاهش چربي چنداني در ناحيه شكم‌شان اتفاق نيافتاد!

 

كوچك شدن شكم با دراز و نشست … چرا در بعضي مناطق بدن چربي بيشتري ذخيره مي شود؟

 

بدن هر فردي بسته به ژنتيك، سن و جنس، چربي را در مناطق خاصي ذخيره مي‌كند. وقتي افراد به كاهش وزن خود اقدام مي‌كنند، بدن با ترتيب خاصي چربي را از دست مي‌دهد. اين ترتيب در بدن هر شخص متفاوت است. به‌علاوه تحقيقات نشان داده است كه تمرينات ممتد و با تكرار زياد در ناحي? شكم مي تواند باعث آسيب به ستون فقرات در ناحيه كمر شود.

مقالات بيشتر را نيز مي توانيد در مجله سلامتي و تندرستي سبزينه راه بخوانيد.

 

شما براي از بين بردن چربي شكم و لاغري شكم چه راه هايي را امتحان مي كنيد؟

 

شما هم اولين گزينه براي مبارزه با چربي شكم كه به ذهنتان ميرسد دراز و نشست است؟ اما واقعاً كوچك كردن شكم با دراز و نشست امكان پذير است؟

اگر شما هم اعتقاد داريد دراز و نشست شكم را كوچك ميكند، دست نگه داريد! شما با اينكار تنها زمان خود را از دست مي دهيد!

همانطور كه گفتم تحقيقات تا به امروز گزارش كردند كه از بين رفتن چربي به صورت موضعي امكان‌پذير نيست. انواع تمرينات درازونشت مي تواند باعث تقويت عضلات شكم شما شود. اما در نهايت از چربي شكم شما كم نمي كند و  كوچك شدن شكم با دراز و نشست اتفاق نمي افتد. براي داشتن شكمي صاف بايد نكاتي را رعايت كنيد كه يكي از اين نكات كليدي ورزش است. زمانيكه هدف شما از ورزش كردن كاهش چربي شكم است بايد تركيبي از تمرينات بدنسازي و هوازي را همزمان در برنامه خود داشته باشيد. تركيب بدنسازي و هوازي بيشترين كمك را به لاغري شكم خواهد كرد. كوچك شدن شكم با دارز و نشست شايد در كنار اين تمرينات تنها سهم بسيار اندكي داشته باشد.

 

بهترين راه حل براي كوچك شدن شكم چيست؟

 

موضوعي كه براي كاهش چربي شكم بايد بدانيد اين است كه بايد كالري بيشتري بسوزانيد و كالري كمتري دريافت كنيد. پس بهتر است در برنامه تمريني بدنسازي خود به جاي ساعت‌ها دراز و نشت، حركاتي كه باعث مي‌شود شما كالري بيشتري بسوزانيد مثل اسكوات، لانج و ساير حركات چند مفصلي انجام دهيد. در بخش هوازي از تمرينات اينتروال استفاده كنيد و در كنار تمام اين تمرينات يك رژيم غذايي سالم و مناسب خودتان را داشته باشيد.

 

 

زمانيكه شما تصميم به لاغري شكم خود داريد بايد اين نكته را بدانيد چربي بدن به طور يكنواخت از تمام نواحي بدن كه چربي تجمع يافته مثل شكم، پهلو، ران، باسن، بازو و صورت كم مي‌شود. باز هم تكرار مي كنم اولويت اينكه چربي از كدام ناحيه كم شود به ژنتيك شما وابسته است.

هدف من از نوشتن اين مطلب آگاه ساختن شما از اين موضوع است كه كوچك شدن شكم با دراز و نشست به تنهايي امكان پذير نيست. شما مي‌توانيد در برنامه هفتگي خود از انواع تمرينات دراز و نشست در تعدادي معقول به منظور تقويت عضلات اين ناحيه بهره بگيريد اما نه با هدف كاهش چربي شكم!

 

خلاصه كلام

 

داشتن شكم صاف يك رويا نيست، اما دست يافتن به آن هم كمي صبر، انگيزه و پشت كار مي خواهد. هيچ كرم و ژلي نمي تواند به صورت موضعي چربي شكم شما را كم كند. هيچ قرص چربي سوزي بدون عوارض شكم شما را لاغر نمي كند. تنها راه اصولي و درست، داشتن برنامه تمريني است كه كل بدن و به ويژه عضلات اصلي شما را هدف قرار مي دهد. همچنين رعايت رژيم غذايي مناسب كه مي تواند در كوچك شدن شكم تاثير بسزايي داشته باشد.

شما چه تجربه‌اي از تمرينات دراز و نشست داريد؟ فراموش نكنيد هر سوال يا نظري در اين زمينه داشته باشيد، مي‌توانيد در قسمت نظرات يا در شبكه هاي اجتماعي سبزينه راه با ما در ميان بگذاريد.

 

 

https://www.blogtalkradio.com/astonpark33

https://visual.ly/users/astonpark33/portfolio

https://www.viki.com/users/astonpark33_588/about

https://infogram.com/untitled-chart-1h7z2l8zmvvqx6o?live

https://slides.com/astonpark33

https://www.yelp.ca/user_details?userid=b0ONN6vMHP5aiQ-2sLIWWg

https://logopond.com/AstonPark33/profile/600008/?filter=&page=

https://list.ly/astonpark33/favorites


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۲۱:۳۸ توسط:sam موضوع:

خواص اعجاب انگيز روغن سياهدانه براي سلامتي

روغن سياه دانه نوعي روغن حامل است كه از دانه هاي گل  Nigella sativa به روش پرس سرد استخراج مي شود.
به طور سنتي، روغن سياه دانه داراي خواص تحريك كننده، گرم كننده و تاثيرات مثبت بر بهبود خلق و خو مي باشد.

در طب سنتي سياهدانه به عنوان يك معجون مكمل با ساير گياهان دارويي در درمان اكثر بيماري ها به كار گرفته مي شود.
روغن سياه دانه بطور موضعي به منظور آبرساني، تسكين، تقويت و تغذيه پوست، رفع عفونت هاي قارچي و لكه هاي پوستي و نيز براي ترميم و بازسازي پوست استفاده مي شود و موجب صاف شدن، روشن شدن و شفاف شدن پوست خواهد شد. روغن سياه دانه همچنين در صورتي كه بر روي مو اعمال شود، موجب تغذيه و تقويت مو مي شود.
روغن سياه دانه از نظر دارويي، باكتري هاي مضر را از بين مي برد، پاسخ ايمني قوي پوست را تحريك مي كند، روند بهبود پوست را تسهيل كرده و دردهاي عضلاني و درد مفاصل را نيز به بهترين شكل تسكين مي دهد.
از سوي ديگر روغن سياه دانه در صورت استنشاق، سلامت دستگاه تنفسي و هضم را تقويت و پشتيباني مي كند.

 

 

 

تاريخچه استفاده از روغن سياه دانه

 

روغن سياه دانه از دانه هاي گياه Nigella sativa گرفته مي شود كه بيشتر به گل رازيانه معروف است. همچنين اين روغن با نام هاي مختلف ديگري از جمله Black Oil ،Baraka ،Fitch Oil ،Kalajira Oil  و Kalonji Oil نيز شناخته مي شود.
براي بيش از 3000 سال، از دانه هاي روغني سياه دانه براي كاربردهاي آرايشي، دارويي و آشپزي مورد استفاده قرار مي گيرد. از سياه دانه به عنوان دارو گياهي، چاشني و تسكين دهنده درد و تحريكات موضعي، از جمله گزش، زخم، التهاب و بثورات پوستي استفاده مي شده است
بر اساس منابع تاريخي، اعتقاد بر اين است كه روغن سياه دانه براي اولين بار توسط آشوريان مصر باستان مورد استفاده قرار گرفته است، جايي كه از آن توسط شخصيت هاي مشهور سلطنتي مانند كلئوپاترا و نفرتيتي براي مراقبت از پوست به شكل يك دارو گياهي استفاده شده است.

در هند و خاورميانه، از دانه هاي سياه دانه كه داراي عطر و طعم تلخ و تندي هستند در تركيباتي كه از فلفل سياه، پودر پياز و پونه كوهي تشكيل شده اند استفاده مي شود و به عنوان ادويه و طعم دهنده در خوراك حبوبات، پخت نان، خورشت كاري و سبزيجات پخته استفاده مي شود
در آيورودا، روغن سياه دانه عمدتاً به دليل خاصيت تحريك كنندگي، گرم كننده و تقويت كننده و همچنين به دليل اثر بخشي بر بهبود روحيه در طيف گسترده اي از كاربردها مورد استفاده قرار گرفته است

مجله سلامتي وطب سنتي ماوراي سلامت به تفصيل به اين سبك درمان كهن پرداخته است.

 

 


در طب سنتي، از روغن سياه دانه براي درمان بي اشتهايي، بيماري هاي مقاربتي و بيماري هاي زنان استفاده مي شود. همچنين اعتقاد بر اين است كه سياه دانه براي تحريك اشتها و افزايش متابوليسم و سوخت و ساز بدن، كاهش اختلالات عصبي، تعادل مزاج و تقويت هماهنگي بدن و ذهن مفيد است.
طبق سوابق تاريخي پزشكان يوناني در قرن 1 ميلادي، از سياه دانه براي تسكين دندان درد، سردرد، گرفتگي بيني و كرم روده استفاده مي شده است
با توجه به خاصيت تقويت كنندگي روغن سياه دانه، پزشكاني مانند بقراط آن را براي بيماراني كه بيماري عمومي و ضعف داشتند تجويز مي كردند. ديگر يونانيان باستان از آن براي تحريك شروع قاعدگي و افزايش توليد شير در زنان استفاده مي كردند
در كتاب "الشفاء"، نوشته حكيم ابن سينا، سياه دانه را با توانايي هاي درماني معتبر شناخته و از آن به دليل خاصيت تقويت كنندگي، تحريك كننده و پيشگيري كننده  تقدير كرده است. در اين كتاب از سياه دانه به عنوان تقويت كننده انرژي و كاهش ضعف، خستگي، غم و احساس دلسردي صحبت شده است. علاوه بر اين، وي كاربرد درماني سياه دانه را براي رفع و تسكين علائم سرماخوردگي، تب، سردرد، تحريكات موضعي، زخم ها، اختلالات پوستي، دندان درد و كرم روده و انگل تأييد كرده است.

 

خواص روغن سياه دانه

 

تركيبات شيميايي روغن سياه دانه شامل اسيد پالميتيك، اسيد استئاريك، اسيد اولئيك و اسيد لينولئيك هستند و از تركيبات اصلي اين روغن محسوب مي شوند.

 

اسيد پالمتيك به دليل داشتن خواص زير مشهور است:

 

خاصيت نرم كنندگي 
نرم كردن مو ها بدون ايجاد چربي اضافه و احساس سنگيني و چسبندگي
متداول ترين اسيد چرب اشباع مي باشد.
 

اسيد استئاريك به دليل داشتن خواص زير شناخته مي شود:

 

داراي خواص پاك كنندگي است كه باعث از بين رفتن آلودگي، عرق و سبوم اضافي از پوست و مو مي شود.
يك ماده امولسيون كننده ايده آل براي اتصال آب و روغن است.
به افزايش ماندگاري محصولات مراقبت از پوست و مو كمك مي كند.
بدون كاهش درخشش و احساس سنگيني، موها را از آسيب هاي خارجي محافظت مي كند.
پوست را نرم مي كند.
 

اسيدهاي اولئيك (امگا 9) داراي خواص زير است:

 

لطافت، رطوبت و درخشندگي پوست و مو را حفظ مي كند.
رشد موهاي ضخيم تر و قويتر را تحريك مي كند.
چين و چروك هاي زودرس و خطوط ريز را كاهش مي دهد.
شوره سر را از بين برده و  رشد مو را تسريع ميكند.
از پوست و مو محافظت مي كند.
خواص آنتي اكسيداني قوي دارد.
از التهاب و درد مفاصل جلوگيري مي كند.

 

اسيدهاي لينولئيك (امگا 6) داراي خواص زير است:

موها را شاداب كرده و رشد آنها را تقويت مي كند.
بهبود زخم را تسريع مي بخشد.
در فرمولاسيون صابون ها و روغن هاي سريع خشك شونده يك امولسيون كننده موثر است.
خواص ضد التهابي دارد.
تسكين جوش و آكنه
حفظ رطوبت در پوست و مو 
وجود آن در روغن هاي گياهي موجب مناسب بودن آن روغن براي پوست هاي چرب و مستعد آكنه مي شود.
افزايش لطافت و خاصيت ارتجاعي پوست براي جلوگيري از پيري زودرس

 

 

 

 

https://gitlab.com/TobiMetz3

 

http://qooh.me/TobiMetz3

 

https://www.divephotoguide.com/user/TobiMetz3

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11396837

https://independent.academia.edu/JennyTucker289

http://edu.fudanedu.uk/user/wesleycruz1/

http://fudanedu.uk/user/wesleycruz1/

http://jobs.ict-edu.uk/user/wesleycruz1/

http://ict-edu.uk/user/wesleycruz1/

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۱:۱۲ توسط:sam موضوع: